17. května 2015

Brandnooz box: duben 2015

Krásné ráno!

Už jsem vám psala o různých zásilkových krabičkách obsahujících kosmetiku, potřeby pro mazlíčky i jídlo. A právě do poslední zmíněné kategorie patří krabička, na kterou se dnes koukneme. Objednala jsem si totiž dubnovou variantu poměrně známé gastronomické krabičky Brandnooz. Chcete vidět, co krabička obsahovala a jak jsem byla spokojená s e-shopem? Čtěte dál :)

Krabičku můžete zakoupit na webu Brandnooz.cz a vybrat si můžete z několik variant objednání - "Nezávazně spolu", což je varianta za 222,- Kč na jeden měsíc; "Celý rok spolu", varianta ročního předplatného; a "První rande", varianta na 3 měsíce.

Platba probíhá přes kartu, takže musíte mít platební kartu povolenou k platbám na internetu. V případě dlouhodobějších variant můžete platit také klasickým převodem.

Doprava je v jakékoliv variantě zdarma.

Krabičku vám doveze až domů Česká pošta, nebo si ji můžete osobně vyzvednout na výdejním místě Geis Point. V případě objednání "Nezávazně spolu" si můžete také vybrat přepravní společnost PPL, ale doplatíte 30 korun za dopravu. 

Co se týče rychlosti zaslání, byla jsem spokojená, krabičky se zasílají všechny ve stejnou dobu a to na konci měsíce, pro který jsou určené, tedy můj dubnový jsem dostala poslední týden v dubnu. Krabička už na první pohled zaujme, je pěkně graficky zpracována. Je poměrně velká, oproti krabičkám s kosmetikou, jak můžete vidět na fotografii níže, kdy se mi k ní přihrnula Johanka :)




Po otevření naleznete nahoře klasický průvodní dopis, který vás seznámí s obsahem krabičky a v tomto balení také časopis Bydlení a mini-kuchařka s recepty na gril od firmy efko.









A nyní k samotným výrobkům.



Jako první mi padlo do oka velké balení zdravých Active křehkých rohlíčků, což jsou vlastně vysušené křupavé mini-bagetky, které můžete jíst jak na slano, tak na sladko. Jsou dobré, díky celozrnné mouce vás zasytí na delší dobu, než klasické pečivo.



Další byla Grunt polévka od Vitany, varianta Česnekový krém. Určitě jste už viděli televizní kampaň na tyto polévkové pasty. Osobně mě reklama ke koupi neinspirovala, ale jsem ráda, že jsem si ji mohla díky krabičce zkusit. Polévka je určena do 0,75 l tekutiny, 0,5 litrů vody a 0,25 l mléka. Jednoduše přivedete k varu a obsah vaničky necháte rozpustit. Polévka je krémová a hustá, voní pěkně po česneku, ačkoliv úplně odvařená jsem z ní nebyla, prostě taková docela dobrá instantní krémová polévka :) Ještě poznámka na okraj - možná jsme doma nenažraní, ale těch 0,75 l nám sotva stačilo pro dva, takže ta reklama s plným velkým hrncem pro celou rodinu je jako obvykle kec :)




Strážnické brambůrky, varianta Nesolené a Černý pepř a sůl. Musím říct, že Hobžovy brambůrky mám moc ráda, hlavně ty česnekové. Ale nesolená varianta mě dost překvapila, nevěřila jsem, že mi budou chutnat, ale byly skvělé. Menší balení vám dodá lepší pocit, že jste sice snědli celé balení, ale nebylo toho půl kila :) Černý pepř a sůl jsem sice zkusila, ale nechala jsem je manželovi, protože mě moc nezachutnaly. Opravdu to chutná, jako když si brambůrky popepříte a já nejsem velký fanda pepře :)





6x Nescafé 3 v 1 káva s příchutí sladké vanilky a karamelu. Tyto kávy mě moc potěšily, už dlouho jsem si čas od času jejich 3 v 1 koupila, líbí se mi to, že je prostě jen zaliji vodou a nemusím se o nic starat. Navíc ovoněné vanilkou a karamelem jsou kávy obě moc dobré. Jen jednu malou výtku bych měla - poslední dobou si kávu nesladím a když už, tak hrozně málo, takže tyto varianty s předem namíchanou směsí byly na mě až moc sladké. Ale jinak mňam :)





Mentos si moc často nekupuji, moc mi tyto sladké bonbony neříkají, nicméně jsem byla zvědavá, jestli opravdu poznám jednotlivé příchuti sladkých nápojů. Musím říct, že pomerančová i citronová chuť byla jednoznačně poznat, ale příchuť coly jsem bohužel nějak neidentifikovala :) Upřímně dávám přednost klasické variantě mentos, která vám dodá svěží dech, takže bylo zajímavé zkusit tuto novou variantu, nicméně bych si je sama nekoupila, raději sáhnu po klasice.





Kořenící směsi Vitana - Marinované kuře a marinovaná krkovička. Tyto směsi jsem ještě neměla možnost vyzkoušet (myslím tím do té doby, co píši tento článek), takže nemohu o nich nic moc napsat, nicméně u nás se určitě použijí, jelikož moc rádi v létě grilujeme. Líbí se mi fakt, že se ke koření přidává citronová nebo pomerančová šťáva, to mě zaujalo :)





Korunní Tonic bez chininu. Tonik nemám ráda právě kvůli jeho typickému hořkému ocásku, takže jsem s naději zkusila tento, jestli bude lepší. A byl, opravdu chutná jako tonik, ale není hořký. Navíc je pití v zajímavém grafickém obalu v retro stylu,což je pěkný detail. Sycené nápoje sice moc nepiji, ale čas od času nějaký zkusím a tento tonik mě celkem zaujal.





Exclusive efko sušená rajčata s feferony a česnekem. Tohle bude podle mého názoru ideální ingredience pro nakládání masa na gril. Jen mám trochu obavu z těch feferonek, aby to nebylo moc pálivé. Sice nejsem frfňa a pálivé mám celkem ráda, nicméně nezvládám moc pálivá jídla. Bohužel ještě jsme je nezkusili, takže vám nemohu napsat víc :/





A to je vše k dubnovému Brandnooz boxu. Na fotkách máte pěkně všechny výrobky pospolu. Mohu říct, že většinu z nich už jsme doma spotřebovali, takže mohu posoudit, zda se dubnový box vydařil s ohledem na mé chutě a preference. A mohu říct, že jsem byla spokojená. Nebyl tam ani jeden výrobek, který bych vyloženě nechtěla ochutnat nebo použít. Možná až na ten časopis Bydlení, který bych si sama v životě nekoupila, protože to byl sice na pohled krásný časopis plný nápadů a krásných fotografií, ale ceny zobrazených výrobků byly hodně jinde, než se pohybuje náš rozpočet na vybavení domácnosti (kuchyňský barový stoleček za 30 000,- Kč?!). Ale jelikož byl v krabici jako bonus zdarma, neřešila jsem to :)



Troufnu si říct, že mě tento box navnadil ke koupi boxu dalšího, takže se s nimi na blogu určitě ještě potkáme :)

Máte zkušenosti s tímto boxem? Popřípadě koupili jste někdy jiný gastronomický box? Jak jste byli spokojení?


1 komentář :

  1. Zkušenosti s ním nemám, vlastně o něm slyším poprvé. Musím říct, že ta krabice toho obsahovala dost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)