28. června 2015

Brandnooz box: květen 2015

Krásné ráno!

Tak se nám blíží konec školního roku, studenti už nezadržitelně myslí na zasloužené volno a my pracující a na mateřské dovolené jim můžeme jen závidět :) Ale já se vám pokusím udělat dnes alespoň trošičku radost a navnadit vaše chuťové pohárky květnovým Brandnooz boxem, který byl celý laděný do grilování a užívání si volna s přáteli :)



Jak jsem už uvedla v úvodu, tentokrát byl box plný potravin vhodných na relaxaci a grilování. Což mi vyhovuje, jelikož s manželem moc rádi grilujeme, ať už pro sebe nebo pozveme přátele a rodinu a grilujeme pro všechny. 


Začněme pohledem na celý obsah květnového boxu. Jelikož jsem starší 18 let, můj box obsahoval i panáky Fernetu hruška a jablečného cideru Strongbow.


Bez pomocníka to nejde a tak jsem měla za zády kontrolu v podobě dcerky ;)


Po otevření mě čekal průvodní dopis s výpisem všech výrobků obsažených v boxu a nějaké ty reklamní prospekty.




Poté už první pohled do krabice. Jak je vidět, nejvíc místa zabraly různé grilovací omáčky od Maggi :)


V krabici bylo hned několik druhů grilovacích marinád na maso včetně směsi na barbecue kečup, bylinkové máslo a marinovací sáček. Zatím jsme neměli možnost vyzkoušet všechny druhy, ale alespoň mohu napsat něco o Barbecue marinádě na kuře, kterou jsme už zkusili. 

Celkově vzato jsme byli spokojeni, marináda je chutná, obal popisující postup přípravy je srozumitelný, jen při následování postupu jsme narazili na to, že je marináda trochu moc hustá na potírání. Museli jsme tedy přidat trochu více oleje. Také musím upozornit, že opravdu je nutné nechat maso dlouho marinovat, protože my jsme ho měli 8 hodin v marinádě a stejně se nedostala do masa, ale zůstala jen na povrchu.

HODNOCENÍ:











Kečup jsem bohužel ještě neměla možnost vyzkoušet, jelikož máme doma kečupu dost, takže chudina stojí v kuchyňské skříni s potravinami a na svůj čas zazářit teprve čeká. Nicméně mě potěšilo, že je kečup bez chemických konzervantů a ve velkém balení 900 g :)



Tyto dvě plechovičky pro mě byly dost záhadou, protože vše na obalu bylo španělsky :) Díky Bohu za průvodní dopis, kde jsem se dočetla, že se jedná o šťávu z broskví a manga (což mi nějak došlo i z pohledu na obal), která by měla být nějaká super-nektarová. Zkusila jsem otevřít tu broskvovou a upřímně - ačkoliv to byla opravdu dobrá šťáva z broskví, chuť mi dost kazila jemná příchuť kovu z plechovky. Možná jsem moc velká cíťa, ale manžel se ozval jako první, že mu na tom něco nechutná a ačkoliv v průvodním dopise bylo uvedeno, že jsou v plechovce kvůli větší odolnosti při převozu, asi bych upřednostnila plast nebo sklo...

HODNOCENÍ:







Tento nápoj byl zajímavý, jedná se vlastně o energetický nápoj, který je trochu zdravější, než normální energeťáky. Obsahuje přírodní sladidlo a extrakt zeleného čaje. nebyl špatný, chuťově nebyl tak strašně umělý jako klasické energetické nápoje, ale moc mi nechutnal. Upřímně já nejsem moc častým konzumentem energetických nápojů jako takových, takže to možná nebyla chyba výrobku, ale moc mě nepřesvědčil. Co teda musím poznamenat je jeho účinnost. Dala jsem si ho odpoledne kolem 17. hodiny a ještě v deset večer se mi nějak moc nechtělo spát :)

HODNOCENÍ:






Corny tyčinka mi zvedla náladu, je to moc dobrá müsli tyčinka na svačinu nebo po cvičení. Tyto ovocné mi chutnají mnohem více než ty polévané čokoládou, také mám při konzumaci lepší pocit, že do sebe necpu tolik kalorií. Samozřejmě to není žádná dietní pochoutka, je tam spousta cukru a s tím obsahem ovoce by se dalo polemizovat, ale rozhodně je to lepší varianta oproti tyčince Mars nebo Snickers :) Chuťově je výborná, je tam hodně ostružin a je šťavnatá.

HODNOCENÍ:




Tak lihoviny já vůbec nepiju, takže jsem zrovna dvakrát neocenila balení 10 panáků Fernetu, ale manžel říkal, že to není špatné a tak to v lednici čeká na něj :) Bohužel tedy nemohu nijak ohodnotit, jelikož jsem ho neměla a asi si to nechám ujít.





Tyto žvýkačky mě překvapily, upřímně ani netuším, proč jsem si celou dobu myslela, že jsou to žvýkačky Hubba Bubba (vyrábí se ještě vůbec?), asi kvůli tomu obalu :) Až po několika dnech jsem zjistila, že jsou vlastně od Chupa Chups. Nicméně jsou dobré - normálně sladké žvýkačky nekupuji, dávám přednost klasickým mentolovým nebo jinak svěžím, ale nebylo špatné vrátit se do časů dětství, kdy jsme žvýkali a foukali bubliny :) To musím taky říct, bubliny se s nimi dělají opravdu jednoduše a jsou velké. Chuť růžového balení Tutti Frutti byla úplně stejná, jako u těch starých sladkých žvýkaček a zelené jablko bylo taky celkem tradiční příchutí, na kterou jsem z dětství zvyklá. Co bych jim jen vyčetla je fakt, že se žvýkačky dost rychle ožvýkají a ztrácejí chuť. Pak už je z nich nepříjemná guma a musím je vyhodit, což se mi u těch mentolových nestává tak rychle.

HODNOCENÍ:






A vítězem se pro mě tentokrát stal apple cider Strongbow. Letos jsou jablečné nápoje s nízkým obsahem alkoholu v trendu, manžel mi tento nápoj donesl na ochutnání už asi před měsícem, takže to pro mě nebyla tak úplně novinka, ale o to víc jsem z něj měla radost :) Chutná více-méně stejně jako klasické Frisco, jen má trochu kyselý ocásek z těch kyselých jablek. Ale jinak velký palec nahoru, moc mi chutnal.

HODNOCENÍ:





Tak a to byla celá krabička květnového Brandnooz boxu, celkově vzato se mi líbila o něco méně, než ta dubnová, ale daly se tam najít zajímavé kousky. Zaujalo vás osobně něco z této edice?


1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)