12. srpna 2015

Nivea Pure & Natural noční a denní krém

Krásné ráno!

Po dlouhé době opět kosmetická recenze, koukneme se na dva krému od firmy Nivea, mého momentálně nejoblíbenějšího výrobce pečující kosmetiky. Jak už to tak bývá, potřebovala jsem koupit nový denní a noční krém. Skočila jsem do dm drogerie a brouzdala regály. Hledám nějaký cenově dostupný a přitom dobrý krém a tak jsem sáhla po Nivea. Mám s nimi dobrou zkušenost a navíc byly zrovna v akci :D




Jelikož mám poslední dobou takové období, kdy čím dál více se přikláním k přírodní kosmetice, sáhla jsem po této řadě Pure & Natural. Hned jsem sedla k počítači a snažila se najít, co je na této řadě tak přírodního, když se jmenuje v překladu do češtiny "čistá a přírodní". Mno a zjistila jsem, že všechny výrobky této řady by měly být z 95% ingrediencí přírodního původu a jemné natolik, že jsou vhodné i pro citlivou pleť. To zní docela dobře, takže jsem mrkla ještě na složení obou krémů, moc chytrá jsem z toho nebyla, ale opravdu je z některých názvů poznat, že to nejsou čistě chemické blbiny. Ale neobsahuje silikony, parabeny a barviva. Jak moc krémy celkově přírodní jsou, o tom by se dalo polemizovat, ale rozhodně je to složení lepší, než u krému Garnier, který jsem měla předtím.










Takže k jednotlivým krémům. Koupila jsem si zvláčňující denní krém a regenerační noční krém. Ten denní byl do zásoby, ještě jsem neskončila s tím Garnier krémem, takže o tom moc informací po použití dát nemohu, ale zaměřím se alespoň na ten noční, který už nějakou dobu používám.



Upřímně jsem spokojená. Líbí se mi i balení, noční krém je v pěkném skleněném kelímku, ten denní krém je v plastovém. Oba krémy mají stejnou velmi jemnou vůni, i když obsahují parfém, tak bych řekla, že je velmi nevtíravý, měla jsem už mnohem více navoněné krémy. Vím, že parfém ale může některé velmi  citlivé pleti vadit, proto to zmiňuji. Noční krém je hutnější, ale velmi rychle a bezproblémově se vstřebává, zanechává pleť jemnou, hydratovanou a rozhodně neucítíte žádný mastný film. Používám ho už cca 3 týdny a nevím, zda je to placebo efekt nebo pravda, ale pleť vypadá jasnější, zdravější a mám mnohem méně jednotlivých pupínků. Já na akné už netrpím, ale sem tam se občas nějaký ukáže a přijde mi, že pravidelná noční péče pomohla.


Suma sumárum bych řekla, že jsou to krémy dobré. Nejsou super-drahé (cena se pohybuje v mém okolí kolem 120,- Kč), jsou celkem kvalitní, líbí se mi obsah BIO arganiového oleje a BIO aloe vera a nevtíravá vůně. Pokud jste zastánci opravdu přírodní kosmetiky, není to čistě přírodní, ale zařadila bych je tak na půl cesty.


Jaký denní / noční krém používáte vy? Jdete vyloženě po ceně nebo máte jiné požadavky dle kterých vybíráte krém?


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)