16. srpna 2015

Brandnooz box: červenec 2015

Krásné ráno!

Po Zajíci v krabici se vracím k recenzi dalšího Brandnooz boxu. Jedná se o ten poslední, tedy červencový. Upřímně vám mohu rovnou v úvodu napsat, že byl zatím ten nejlepší, co jsem koupila a ozkoušela. Vždycky se našel jeden-dva výrobky, bez kterých bych se v krabičce obešla, ale tentokrát to bylo perfektní :) A pokud jste zvědaví, z čeho jsem tak nadšená, pokračujte ve čtení dál ;)

Takže jako obvykle začínáme pár fotkami balíčku a jeho vzhledu po samotném otevření. Jen pro připomenutí - brandnooz box si můžete objednat jednotlivě nebo předplatit na 3 nebo 6 měsíců dopředu. Nicméně i když si koupíte jen jednu krabičku, můžete bez jakýchkoliv problémů automaticky pokračovat s nákupem další měsíc, jelikož si v rámci webu brandnooz vytvoříte účet, kde můžete kdykoliv ukončit nebo započít odběr krabiček. Platba se může provádět za pomocí platební karty a to tak, že si zažádáte o první transakci a v následujících měsících se částka za krabičku odečítá sama (funguje to stejně jako trvalý příkaz nebo souhlas s inkasem). Samozřejmě pokud by se vám tento způsob nezdál, kdykoliv to můžete ukončit jednoduchým kliknutím na tlačítko na webu. Mě osobně tento způsob vyhovuje, protože bych si stejně krabičku kupovala každý měsíc a takto na to vůbec nemusím myslet :)


Takže takto vypadá krabička po prvním rozbalení, nahoře jako obvykle průvodní dopis, který vám přiblíží všechny důležité informace o výrobcích v krabičce.



A tady pěkný přehled všech výrobků, které jsem ve své krabičce našla. Hned teď bych chtěla poukázat na to, že jako "normální" odběratel v krabičce nenajdete všech 9 druhů paštik, ale jednu vybranou. Tuto možnost navíc jsem dostala jakožto členka brandnooz blogger klubu. Bez ohledu na tento fakt jsem vybírala jeden výrobek za druhým a těšila se, protože se mi všechny trefily do chuti :)





RIO Mare Paté Rustico 
tuňákový krém s paprikou


RIO mare normálně nekupuji, protože mi připadá dost drahý, takže klasického tuňáka v konzervě kupuji podle toho, kde zrovna nakupujeme a více-méně podle ceny. Stejně ho většinou dávám jako součást salátů nebo pomazánek. Nicméně bylo fajn vyzkoušet, jak chutná "ten pravý RIO mare" :) I když teda jako krém, ne klasický tuňák. První, co mě trochu bouchlo do očí, byla cena - přes 90 Kč za "paštiku" z tuňáka, to je celkem drsné. Nicméně chuťově byl vynikající, barva byla hodně ovlivněná paprikou, takže hodně červená, stejně tak i vůně a chuť. Upřímně opravdu jsem spíš cítila tu sterilovanou papriku než samotného tuňáka. Suma sumárum - sama bych si to nekoupila, i když je to chutné, stejně by mě ta cena odradila.







Brusinkové Emco Mysli polomáčené ovesné sušenky


Tyto sušenky mi udělaly moc velkou radost, snažím se teď jíst rozumněji a jakákoliv náhrada klasických sušenek je pro mě dobrá. Samozřejmě ačkoliv se tyto sušenky snaží tvářit super-zdravě, není to žádný zázrak, obsahují dost jednoduchých cukrů, které vás nezasytí na dlouho. Na druhou stranu ale potěší obsah ovesných vloček. Upřímně jsem čekala, že budou spíše na bázi "polystyrénu" a budou křupat, ale ony byly krásně vláčné a opravdu dobré. Jen bych je příště tak necpala cukrem, i ta poleva, tvářící se jako jogurtová byla dost sladká. Ale jako příležitostná mňamka je to určitě dobré.





Emco tyčinka s ořechy a brusinkami


Opět dobrá volba, další vhodnější příležitostná svačinka místo tatranky :) Tyčinka je opravdu chutná, vláčná, obsah oříšků i brusinek je vyvážený, ani není tak hrozně přeslazená, jako některé jiné tyčinky.





Bohemia chipsy z raných brambor
nesolené


Přecházíme ze "zdravých" jídel k nezdravým :) Na tyto chipsy teď jedou v televizi reklamy a já jsem měla moc velkou radost, že los na moji krabičku padl v podobě nesolené varianty. Poprvé jsem nesolené chipsy zkusila také díky brandnooz boxu a byla jsem překvapena, jak jsou mnohem chutnější, než ty solené. Takže ano, stále jsou to chipsy, nebudeme si lhát do kapsy, ale tím, že jsou nesolené, ušetříte tělo alespoň toho velkého množství soli. Navíc jsem zjistila, že když nejsou chipsy ochucené, mnohem více vynikne jejich přirozená chuť brambor a jsou ještě lepší, než ty ochucené - věřte mi ;)






Chupa Chups 4-D lízátka


Tyto lízátka udělala radost manželovi, já je totiž nejím. Nicméně jsem ochutnala, abych mohla alespoň trochu ohodnotit. Manželovi moc chutnala, měly by mít několik příchutí naskládaných na sobě, takže ze začátku má lízátko jinou příchuť, než u jeho středu, kde je jako vždy u Chuppa Chups žvýkačka (taková ta hnusná sladká :)). Mě osobně připadají zbytečně sladké, ale kdo na lízátka nedá dopustit, myslím si, že ty od Chuppa Chups patří mezi špičku. 





Spak Bylinkový dressing


I k tomuto výrobku můžete najít dvě varianty - Francouzský nebo tento bylinkový. Osobně jsem opět ráda za výběr tohoto bylinkového. Obecně si zálivky do salátů nedávám a když už, tak si dělám svoje vlastní, ale občas nemá člověk dost ingrediencí nebo se mu prostě zálivka dělat nechce, tak se hodí tento kupovaný. Musím uznat, že je docela dobrý, možná trochu moc kyselý, ale bylinky jsou v něm cítit i vidět a salátu dodá dobrou čerstvou chuť.




Strongbow Apple Cider
bezový květ


Naprostá bomba, víc k tomu nemám co dodat :) Ne, já mám tyto nápoje moc ráda a musím uznat, že s každou novou příchutí jsou snad lepší a lepší. Tato s bezovým květem je úžasná, není tak sladká jako ta s červeným ovocem, ale je méně kyselá než původní chuť. Takže pro mě tip ťop.





Avanti Hugo
ovocné víno s černým bezem, mátou a limetkou


No a tohle je pro mě tentokrát vítěz celé krabičky. Lehce perlivé víno s černým bezem, limetkou a mátou, takže to má lehounce příchuť mojito. Ideální víno na léto, neopijete se z něj do němoty, je lehké a osvěží. Tohle víno budu v obchodě rozhodně hledat :)




Paštiky Patifu
9 příchutí


Když jsem viděla tu záplavu paštik, řekla jsem si: "Jo, dobré, alespoň bude co na večeře." Ale hned jsem zbystřila, když jsem je fotila a všimla si nápisu 100% rostlinné. To mi nějak ke klasické paštice nesedělo a tak jsem koukla do prospektu. A byla jsem naprosto ohromena. Jako kdybych objevila Ameriku :))) Tyhle paštiky jsou totiž kompletně bez masa, jsou z tofu. Nikdy jsem se o to moc nezajímala, ale jako kdyby měli v brandnooz špiona nasazeného k nám domů, který zjistil, že jsem se začala zajímat o vegetariánství a již nějakou dobu nejím červené maso. Nebudu to okecávat, ty paštiky jsou skvělé - nejen, že mám dobrý pocit, že jsou zdravější než klasické, ale také mě velmi oslovil velký a netradiční výběr příchutí. Popravdě ještě jsme se všemi neprokousali, ještě nám 4 příchutě chubí, ale zatím mi i mému muži (A to je zapřísáhlý masožravec!) moc chutnají. Jen jedna jediná příchuť nám nebyla úplně po chuti a to ta s hlívou. Ačkoliv mám hlívu moc ráda, tady už ta chuť byla až moc silná a přebíjelo to cokoliv jiného. Ale jinak jsem naprosto nadšená. Dobrou zprávou je i to, že se tyto paštiky dají koupit v dm drogerii. Cena je upřímně na úrovni kvalitnějších masových paštik (25,-).













A to by bylo za červencovou krabičku všechno, znovu se budu opakovat - tato edice se mi do chutí trefila zatím nejvíce.


A jako bonus pro každého, kdo se prokousal recenzí až sem na konec, mám maličký dárek. Brandnooz vám jakožto mým čtenářům nabízí slevový kupón na vaši první krabičku. Místo klasických 250,- tak zaplatíte jen 99,- Kč ;) Jednoduše při objednávání zadáte kód: VJ67QI4Y4Z a vaše první krabička je za 99,- Kč :) Tak mi nezapomeňte dát vědět, zda jste slevu uplatnili a čekáte na svoji první krabičku ;)

Mějte se krásně, užívejte prázdnin!



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)