6. září 2015

Back to school: Kancelářské a papírenské potřeby

Krásné ráno!

Mini projekt Back to school zakončíme inspirací na netradiční a pěkné kancelářské potřeby. Takže se těšte na bloky, poznámkové notesy, rozpisy, lepítka, atd... Nevím jak vy, ale já když jsem chodila do školy, vždycky mě jednotlivé zápisy bavily hned o něco víc, když jsem si je mohla psát do krásného a netradičního sešitu :) A i teď, když už mám školu dávno za sebou, se ráda procházím papírnictvím a vybírám očima, co bych si koupila :)



Rozhodla jsem se rozdělit fotky podle jejich zdrojů. Takže budete mít jednoduší přehled, kde si můžete jednotlivé položky koupit, pokud by vám padly do oka ;)

Veliká nabídka všech možných potřeb pro kanceláře, školáky, školy o výtvarných potřeb.
Desky s drukem A4 - Srdce
Herlitz Desky A4 se 3 chlopněmi - květy
Viquel Box na dokumenty Paradise - 6 přihrádek
Diář 2016 - Vario A5 denní - Bombay
Diář 2016 - Vario A5 týdenní - Flower
Diář 2016 - Psi



Asi nejrozsáhlejší web s výrobky vlastní tvorby, takže pokud toužíte po opravdu originálním vybavení, je to místo pro vás.

KAPESNÍ bloček Hanunka- Slečna duben

Červenooranžový zápisník s lístečky

Blue flower  (smash / live / art book)

Zápisník Ptáčci v klíckách

Diář 2016 - A5 (5.)

Mirabelle...zápisník A6

Národopisec menší

Zračení - diář 2016


Zahraniční obrovský web nabízející spoustu výrobků nejen papírenského typu. Také zde nakoupíte série vyrobené známými Youtubery ;)





Obecně jsem si všimla, že pokud si chcete pořídit netradiční a originální sešity, notesy nebo obaly, s největší pravděpodobností budete muset sáhnout do zahraničních serverů jako je Amazon nebo eBay. Tam totiž za velmi příznivou cenu získáte tak nádherné věci, které by u nás stály hrozně moc. Nicméně i u nás se dá sehnat mnoho velmi krásných potřeb a obzvlášť v sekci poznámkových bloků naleznete spoustu opravdových perel.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)