27. září 2015

Brandnooz box: září 2015

Krásné ráno!

Moc se omlouvám, že mi recenze na zářijový box trvala tak dlouho, nějak se mi fotky schovaly mezi ostatními a navíc jsem chtěla pořádně všechno ozkoušet předtím, než o tom napíšu. Takže dnes se podíváme na zářijový box ačkoliv touto dobou už můžete mít doma boxy říjnové :)



Zářijový box byl plný dobrot nejen pro mě, ale tentokrát i pro Johanku i manžela :)


Jako vždy byl nahoře v krabici průvodní dopis s výpisem všech výrobků, jejich popisem a cenou, za kterou se dají zakoupit v obchodech.



Sáčkový čaj Megafyt
Maliny & citron


Moc se mi líbí, že je tento čaj rozpustný nejen v teplé, ale i studené vodě. Sice se nám už počasí v září rychle přehouplo k podzimnímu, ale ráda si udělám čaj na poslední chvíli např. před odchodem z domu a díky tomuto čaji nemusím čekat, až mi čaj vychladne. Navíc huť maliny a citronu je moc lahodná, dokonce i Johance chutná :)




Amylon puding
čokoláda a višeň


S malou Johankou se u nás pudingy zase začaly vařit, takže jsem uvítala i tento čokoládový s višní. Nejen, že retro obal ku příležitosti výročí firmy je zábavný a roztomilý, chuť a vůně kombinace čokolády s višní byla moc dobrá. Já čokoládový puding normálně nemusím, ale tento byl opravdu dobrý.





Vitana Grunt omáčka
Svíčková / Kuře na paprice


Určitě si pamatujete, že jsem už v brandnooz boxu od Vitany ochutnala Grunt polévky. Nyní evidentně Vitana přišla s novinkami v podobě grunt omáček. Osobně nejsem omáčková, takže cílovou skupinou jsem v tomto případě nebyla, ale zkusila jsem uvařit alespoň Kuře na paprice. Chuťově je dobrá, připravuje se do 30 dcl vody a 20 dcl mléka, díky tomu je krémová. Nicméně bych chtěla podotknout, že jedna vanička nestačí na rodinný oběd o 4 členech, je to tak pro dva dospělé. Nevím, možná jsme moc velcí žrouti, ale prostě by nám to např. i s našimi rodiči nestačilo. Takže to je jedna taková připomínka pod čarou ;)





Pure ananasový džus


Dobrých džusů není nikdy dost, ananasový sice není můj oblíbenec, ale po ozkoušení tohoto jsem možná změnila názor. Moc se mi líbí, že se jedná o opravdu kvalitní džus z 100% ovoce a neměl by být ředěný. Chuťově opravdu odpovídá čistě šťávě z ananasů.





Harboe Bear Beer
tmavý ležák


Původně jsem si myslela, že toto dánské pivo udělá radost hlavně manželovi. Ale po ochutnání mě hodně překvapil, protože mi řekl, že mu to nechutná, že je moc silné a málo hořké. Takže jsem ho nakonec vypila já a upřímně mi to vůbec nevadilo :) Pivo je to moc dobré, je to opravdu silné pivo, takže jedna plechovka bohatě stačí. Tmavá piva jsou obecně sladší díky přidanému karamelu, ačkoliv jsem příznivec Heinekenu, což je naopak poměrně hořké pivo, toto mi chutnalo také.




Mini Rybky se seznamem


Tyto rybky jsme nechali pro naši Johanku, jelikož při odpoledních procházkách moc ráda dlabe něco malého, ať už se jedná o kousky ovoce nebo kukuřičné křupky. Tyto rybky měly velký úspěch, nejsou moc slané, takže jsem neměla moc strach. Navíc jsem se dozvěděla, že rybky ochutnávaly i jiné děti, které manžel s Johankou na procházce potkal :)



A nakonec sladkosti od Pedro :)


Firma Pedro se vrátila na trh se sladkostmi a v boxu jsme tam mohli vyzkoušet hned tři různé výrobky. Pendreky s příchutí koly, sladké pásky Tutti Frutti a měkké špuntíky. Sladkosti už nějakou dobu nejím, takže mi to moc neříkalo, ale ochutnala jsem od každého něco, abych o nich mohla napsat. Takže pendreky s příchutí koly jsou klasické pendreky, které si pamatuji z dětství, příchuť koly je jasně znatelná ;) Pásky Tutti Frutti jsou hrozitánsky sladké, žvýkavé a díky příchutě jsem si chvilku nebyla jistá, zda je to žvýkačka nebo sladkost :) Určitě si pamatujete takové ty super-staré žvýkačky v kuličkách, tak tyto pásky chutnají stejně. A veselí špuntíci byly co se mě týče asi nejlepší, chutnají stejně jako Vexta, jen mají jiný tvar :)











Nestlé Fitness
cereálie


Největší krabicí v brandnooz boxu byly tyto cereálie se sníženým obsahem cukru o 30%. Kupované cereálie jsou právě známé tím, že obsahují zbytečně vysoké množství cukru, proto se asi Nestlé rozhodlo množství cukru snížit při zachování chuti. Jelikož si tyto cereálie normálně nekupuji, nemohu posoudit, zda chutnají stejně, nicméně mě potěšil snížený obsah cukru. Cereálie si občas dávám ráno s mlékem a ovocem a nemohu si stěžovat, chutnají dobře i bez toho všeho cukru navíc. Jen mi cena 99,- Kč za balení přijde neúměrně vysoká, ale asi je to normální cena podobných cereálií. Osobně však dávám přednost obyčejným ovesným vločkám a ovoci s mlékem nebo jogurtem ;)








A to je pro dnešek vše, pokusila jsem se všechno pořádně ochutnat a zkusit, abych vám mohla podat pořádný report, snad se mi to povedlo ;) Těším se u dalšího článku!



1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)