15. listopadu 2015

Brandnooz box: říjen 2015

Krásné ráno!

Jako každý měsíc i tentokrát jsem na konci října otevřela svůj nový brandnooz box plný zajímavých potravin. A jelikož mě obsah opravdu potěšil, rozhodla jsem se výrobky nafotit a podělit se o radost s vámi, Říjnová krabička se celá točila kolem pečení a pomaličku přípravu cukroví na Vánoce, což je moje krevní skupina, moc dobře víte, že pečení zbožňuji :)



Takže jdeme na to. Jako první jsem vám nafotila průvodní dopis, který popisuje veškeré výrobky v boxu včetně ceny, což se hodí pro přehled. Navíc tentokrát také obsahoval 2 recepty s Vánoční tématikou.







Tentokrát krabička obsahovala i předposlední číslo časopisu F.O.O.D., což normálně moc neocením, ale po začtení jsem zjistila, že jsou v něm velmi zajímavé recepty a nápady na stolování. Kdo ví, možná mě zaujal natolik, že si ho i předplatím... :) Ještě nejsem rozhodnutá, ale inspirace na moderní a chutné jídla není nikdy dost.


Hladká mouka speciálně navržená pro křehké těsto mě příjemně překvapila, sice si nejsem jistá, jak je tato hladká mouka jiná od klasických hladkých mouk, asi bude super-hladká, netuším, ještě jsem ji neotevřela. Ale přijde mi to jako zajímavý nápad, podle průvodního dopisu vypadá, že z této kolekce ještě budeme moct koupit mouku na kynuté těsto a dorty.


Dvě menší láhve (150 ml) piva Desperados s příchutí tequilly. Nejsem moc velký pijan lihovin, ačkoliv tequilla není špatná, proto jsem se zvědavostí pivo zkusila. Ale musím přiznat, že bych si ho nekoupila, pivo je hodně "ostré", ačkoliv doopravdy tequillu neobsahuje, má hodně výraznou ostrou příchuť tvrdého alkoholu a to já nemám ráda. Dokonce ani manželovi to moc nechutnalo. Takže za mě toto pivo nedostává palec nahoru.

Omlouvám se za rozmazanou fotku, bohužel už piva nenafotím, jsou vypitá :))

Nevím čím to je, ale jablkové cidery Strongbow prostě válí. Ochutnala jsem už zatím všechny jejich příchutě a na rozdíl od Frisca, kde mi ne všechno chutná, jejich příchutě jsou všechny skvělé. Tato úplná novinka s příchutí medu je něco pro milovníky sladšího pití, je to vlastně klasická verze jablková, ale bez toho kyselého ocásku, vše je pěkně zabaleno do sladkého medového kabátku.



Popcorn slisovaný do trojúhelníků, to je zajímavý nápad. Všimla jsem si, že firma Chio se snaží přicházet s novými a neotřelými příchutěmi a tvary, takže se hodí, že s tímto přišli také oni. Popcorn mám ráda takže očekávám, že to bude dobré. Ještě jsem neměla možnost je ochutnat, ale předpokládám, že to bude jako klasický popcorn bez zbytků semínek a šlupek, které zalézají do zubů.



Když jsem viděla reklamu na televizi na tuto Heru s příchutí másla, hrozně jsem se smála, proč bych si měla kupovat něco s příchutí másla, když se můžu koupit normální máslo? No a vidíte, díky boxu můžu tuto Heru vyzkoušet. Předpokládám, že bude dobrá na pečení, na to ji také s největší pravděpodobností použiji, ale je fakt, že se dá použít i na krémy. Pokud si dobře pamatuji, tyto tuky na pečení byly vždycky trochu lehčí na zpracování, lépe se rozmixovaly do těsta a nezanechávaly kousky, jak se mi to občas povede s máslem. Dám jí šanci.



Box obsahoval také dvě tyčinky. Corny White, která je vlastně taková müsli tyčinka polomáčená v bílé čokoládě, a klasičtější čokoládová tyčinka s višněmi. Corny jsem už zkusila, obecně mi tyto tyčinky chutnají, takže byla dobrá, nicméně se mi moc nelíbí, že se snaží na zákazníky působit jako zdravá svačina, přitom zdravá rozhodně není. Čokoládovou tyčinku jsem nechala manželovi, protože předpokládám, že bude v tmavé čokoládě, kterou já moc nejím :)



Dvě novinky od Vitany, sušené droždí, které vždycky ráda vidím, a cukr s rumovou příchutí, tím jsem naprosto nadšená, V životě jsem rumový cukr neviděla a jelikož manžel má na Vánoce rumové koule moc rád, budu mu je s největší pravděpodobností dělat a mohu použít tento cukr.



Další směs koření, tentokrát na přípravu omáčky Bolognese. Špagety jsou obecně u nás doma oblíbeným jídlem, které dělám minimálně jednou za měsíc, takže ho určitě využiji, uvidíme, jak jiné špagety budou s použitím této kořenící směsi místo klasických koření, které používám normálně.



Něco pro příznivce romantických zachumlaných podzimních večerů strávených v teplé dece na gauči či posteli s horkým šálkem čaje. Tento od Saga je s příchutí švestky a skořice a je vynikající. Opravdu klasický podzimní čaj, který zahřeje zevnitř i zvenku díky své vůni. Opravdu mohu doporučit všem milovníkům ovocných voňavých čajů.



A jako poslední je tu nehezké platíčko s plastovými panáky rumu Božkov s novou příchutí mandlí. Jak jsem psala výše, já tvrdý alkohol nepiji, ale tento mandlový rum určit využiji pro pečení cukroví na Vánoce. Chuť posoudit tedy nemohu, ale manžel mi hlásil, že je tento rum moc dobrý a navoněný.



A tady máte veškerý obsah říjnové krabičky Brandnooz pěkně pohromadě. Upřímně je to jedna z těch pro mě nejoblíbenějších, hlavně proto, že obsahovala tolik věcí na pečení, což je moje láska.


Co vy na to, jaký se vám zdá obsah této krabice?


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)