18. listopadu 2015

Glanc box

Krásné ráno!

Jak jsem slíbila, přidávám článek s mini recenzí na Glanc box od firmy brandnooz, která normálně nabízí měsíční krabičky s jídlem. Pro měsíc listopad se rozhodli zkusit novinku, krabičku obsahující kosmetiku pro domácnost i pečující. Je to jednorázová akce, těžko říct, zda se rozhodnou někdy v budoucnu takovou krabičku opakovat, já osobně bych to uvítala, protože jsem byla s touto moc spokojená.



Krabice vypadá na první pohled stejně jako ta klasická jídelní, jen jsem si všimla malého detailu, kdy na obalu jsou v designu boxu místo obrysů různých potravin obrysy kosmetických obalů. Po otevření box obsahoval klasický průvodní dopis, kde byly popsané všechny výrobky v krabici, a nějaké reklamní letáky. Potom vycpávací hoblinky a pod nimi už samotné výrobky.


Takto byly všechny výrobky v krabičce ubytované :)


Už na první pohled bylo znát, že pečující kosmetika převažuje nad tou čistící, za což jsem byla moc ráda, přece jenom raději zkouším kosmetiku určenou pro mě než pro domácnost :) Z domácnosti tam bylo plné balení čistícího spreje Cif a vzorek aviváže Coccolino.

A nyní k jednotlivým výrobkům:

BOROTALCO deodorační sprej


Reklamy na Borotalco jsem zrovna nedávno viděla v TV a byla jsem trochu zvědavá, jak na tom kvalitativně je. Proto jsem ho uvítala v Glanc boxu, alespoň ho mohu vyzkoušet. Sama se potím o něco víc než spousta lidí, takže s výběrem deodorantu a antiperspirantu trávím nějaký čas pokaždé, když mi předešlý dojde. Ještě jsem nenašla žádný, který by mi vyhovoval na 100%. Obecně deodoranty ve spreji nemám moc ráda, protože mi přijde, že nejsou tak účinné jako ty tuhé. 

Tento sprej by měl být bz obsahu alkoholu a měl by poskytovat 48 hodinovou ochranu. Navíc je unisex, takže vhodný jak pro muže, tak ženy. Vůně je hodně specifická, spíše bych ji zařadila lehce víc k pánským než ženským, ale osobně mi to nevadí. Parfemace není moc přehnaná, předpokládám hlavně kvůli univerzálnosti.

Zatím jsem ho použila párkrát, bohužel není 100% účinný na moje pocení, ale rozhodně je to rozdíl když ho použiji a když ne. Pro ty z vás, kteří se potí celkem normálně, by mohl v pohodě stačit.





MIXA micelární voda


Firma Mixa se zaměřuje na velmi suchou a citlivou pleť. To sice není můj typ pleti, ale micelární vodu jsem ocenila, protože jsem se zrovna chystala si jednu koupit. Jelikož se jedná o kosmetiky velmi šetrnou, neobsahuje parfemaci ani jiné dráždivé složky, hodí se i na odlíčení očí, nepálí a klasické líčení odlíčí pěkně. Na voděodolný a jinak odolnější make-up nestačí, ale na ten běžný bez problémů. Osobně mám micelární vody ráda, odličování je takové rychlé a jednoduché. Nedávno jsem četla na jedné internetové diskuzi debatu o tom, že micelární vody bývají lepkavé po zaschnutí, ale tato to nedělá.





COCCOLINO aviváž


Coccolino aviváže mají teď v televizi také silnou reklamní kampaň, takže jsem byla s touto značkou obeznámena. Sice jsem ji ještě nevyzkoušela, ale vím, o co jde. Tato aviváž by měla být super navoněná a vůně prádla by měla vydržet snad až týden, pokud si to dobře pamatuji z těch reklam :) Tento vzorek vydrží na jedno praní a měl by být ve vůni zimolez a santalové dřevo. Na to jsem dost zvědavá, zkusím s tím vyprat ložní prádlo, ať můžeme zkusit i tu výdrž :)


GARNIER Miracle noční krém


Dalším pečujícím výrobkem je tento noční krém s látkami proti stárnutí a únavě pleti. Sice se ještě nepočítám do skupinky starších žen, nicméně co jsem tak četla, s bojem proti vráskám se klidně může začít kolem 25. roku. Mě už je o skoro dva více, takže to využiji. Ještě jsem krém nezkusila, jelikož mám momentálně načnutý noční krém od Nivea a tento začnu používat až po dokončení Nivea krému. Zatím tedy mohu jen okomentovat balení a vůni krému. Co se balení týče, ten plastový kelímek na mě působí trochu levně ačkoliv krém nepatří mezi ty nejlevnější. Vůně je pěkná, možná až trochu silná, někomu to nemusí vyhovovat. Čeho ale nejsem moc velký příznivec je složení. Garnier obecně je poměrně dost známý tím, že se chemie nebojí a i tento krém je plný silikonů a podobných chuťovek. Takže uvidíme :)





HERBADENT bylinná pasta na zuby


Čistě česká značka Herbadent, která se specializuje na přírodní kosmetiku (a to já mám ráda :)). Na tuto pastu jsem se už nějakou dobu koukala, jen ta cena (119,-) mě trošku odrazovala, teď mám ideální možnost ji zkusit. Moc se mi líbí čisté a pěkné balení, složení a hlavně fakt, že je pasta bez fluoru i mentholu. Podle všeho by měla být vhodná i pro malé děti, protože není problém, když pastu spolknou. S tím teď trochu s Johankou doma bojujeme, hrozně ráda si čistí zuby, ale vyplivnout pastu, to ještě moc nechápe :) 

Ještě jsem ji neměla možnost vyzkoušet, sešlo se nám past na zuby doma nějak moc, tak musí chuděrka počkat, až na ni dojde řada :) Ale i bez toho, že bych ji zkusila, jsem z ní nadšená, splňuj všechny mé požadavky na správnou pastu na zuby.



DOVE Derma Spa krém na ruce a tělo


Dove mám ráda, proto jsem ráda viděla jejich krém na ruce v krabičce. Tato řada by měla mít speciální pečující látky Cell Moisturisers, které hydratují na bázi buněk. Balení krému je normální velikost, tělový krém je v mini balení vzorečku, Upřímně jsem se musela trochu smát nad velikostí vzorku tělového krému, protože takový prcek mi vystačí asi tak na jednu ruku :)

Krémy pěkně voní, Dove má svoji specifickou vůni, ne moc přeparfemovanou, ale příjemnou. Ještě jsem nezkusila krém dostatečně dlouho na to, abych mohla komentovat péči o pleť, ale jedná se o příjemný krém.






CIF Power Shine na vodní kámen


Druhý z výrobků pro domácnost, plné balení čistícího spreje do koupelny na vodní kámen. Má speciální funkci Lift Action, která má pomáhat při odstraňování špíny a vodního kamene. Ještě jsem ho nezkoušela, bohužel nemohu jeho funkci popsat, ale mám ráda tyto čističe ve spreji, protože je to nejpohodlnější a nejrychlejší způsob umývání.





A to je vše, upřímně po sečtení cen jednotlivých výrobků daleko předčilo cenu za krabici (249,-), takže se to rozhodně vyplatí, navíc je fajn vyzkoušet zase něco nového. Nebyla jsem zklamaná z žádného výrobku v krabici, jako vítěze bych označila pastu na zuby Herbadent :)



1 komentář :

  1. No pomerne dosť výrobkov v balíčku :) Mňa osobne by z toho najviac zaujalo Dove :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)