23. prosince 2015

Blogmas: 12 outfitů z Dorothy Perkins

Krásné ráno!

Tak už zítra to vypukne, já se budu věnovat rodině a tak svůj poslední článek před Štědrým dnem píši dnes. Nakupování oblečení mě osobně hrozně nebaví, proto co jde, nakupuji online. A jelikož mám konfekční velikost 46 - 48, v českých obchodech se mi občas těžko nakupuje, jelikož ve větších velikostech mají většinou hrozné kousky velikosti stanu bez tvaru a hezkých barev. A tak nakupuji převážně v zahraničních obchodech Asos či Dorothy Perkins. Dorothy Perkins mám nejraději, nabízí velké množství krásných a elegantní šatů, které ráda nosím, a velikosti mají až do anglické 22, což odpovídá naší tuším 52. Prostě mi jejich styl oblečení sedí, navíc i cenově jsou přívětivé. Dodání je rychlé (cca týden až 14 dní) a často mívají akce na zdarma poštovné nebo slevy na jednotlivé kousky oblečení, takže se dá dobře ušetřit. Rozhodně doporučuji ;)

A jelikož mám DP tak moc ráda, rozhodla jsem se pro vás připravit 12 různých vánočně a zimně laděných outfitů, které se mi líbí. Sama jsem na základě toho vybírala svůj vlastní outfit na Štědrý den, tak třeba inspiruji i některé z vás. Samozřejmě nemusíte mít vše od DP, je tam spousta univerzálních kousků, které zakoupíte skoro v každém obchodě, jde jen o inspiraci a poskládání jednotlivých kousků k sobě pro představu. Pod každým outfitem jsem pro vás připravila i seznam jednotlivých kousků včetně odkazů na obchod a ceny, ale je možné, že se postupem času jednotlivé věci vyprodají nebo zlevní.



OUTFIT 1:
Top: 32 liber
Sukně: 20 liber
Náušnice: 12,50 liber
Kabelka: 22 liber
Boty: 25 liber




OUTFIT 2:
Rolák: 20 liber
Sako: 55 liber
Kalhoty: 25 liber
Náhrdelník: 14,50 liber
Boty: 25 liber



OUTFIT 3:
Šaty: 24 liber
Sako: 35 liber
Náhrdelník: 22 liber
Punčochy: 8 liber
Kabelka: 18 liber
Boty: 39 liber



OUTFIT 4:
Šaty: 35 liber
Svetr: 24 liber
Kabelka: 12 liber
Boty: 55 liber



OUTFIT 5:
Top: 30 liber
Kalhoty: 28 liber
Kabelka: 15 liber
Boty: 35 liber




OUTFIT 6:
Kabátek: 45 liber
Šaty: 45 liber
Náhrdelník: 18 liber
Boty: 39 liber
Kabelka: 25 liber



OUTFIT 7:
Top: 28 liber
Sukně: 20 liber
Náušnice: 5 liber
Kabelka: 12 liber
Boty: 29 liber



OUTFIT 8:
Halenka: 25 liber
Kalhoty: 28 liber
Kabát: 59 liber
Boty: 39 liber



OUTFIT 9:
Šaty: 27 liber
Náušnice: 6,50 liber
Kabelka: 32 liber
Boty: 39 liber
Bunda: 45 liber



OUTFIT 10:
Top: 38 liber
Sukně: 18 liber
Kabelka: 20 liber
Punčochy: 8 liber
Boty: 19 liber



OUTFIT 11:
Halenka: 25 liber
Sukně: 45 liber
Kabelka: 22 liber
Boty: 25 liber



OUTFIT 12:
Halenka: 18 liber
Kalhoty: 25 liber
Sako: 35 liber
Kabelka: 39 liber
Boty: 45 liber


Musím říct, že mě sestavování outfitů hrozně moc bavilo, sice se osobně za žádnou fashion bloggerku nepovažuji, ale dokážu pochopit, že je pro někoho móda koníčkem. Je to vlastně hrozně zábavné a inspirativní. A navíc pokud to děláte takto virtuálně, můžete si jednoduše navolit jednotlivé outfity a podle nich pak koupit jednotlivé kousky oblečení bez toho, že byste bezmyšlenkovitě koupili nějaké oblečení, které pak doma zjistíte, že nemáte s čím zkombinovat. Ušetříte tím tak i peníze za jednotlivé nákupy ;)

Já se tímto článkem s vámi loučím v rámci projektu Blogmas, já doufám, že jste si jednotlivé články užili a hlavně že si užijete zítřejší Štědrý den a večer. Pokud budete chtít, mohla bych po Vánočních svátcích sepsat článek na téma, jak to u nás o Štědrém dnu a svátcích vypadalo, doplněný o nějaké ty fotky ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)