20. prosince 2015

Blogmas: Inspirace na pěkné účesy na Štědrý večer

Krásné ráno!

Čtvrtá adventní neděle je tu a do Štědrého dne už zbývají pouhé 4 dny. Doufám, že se těšíte stejně jako já :) Každý rok se snažím vymyslet si pěkné dekorace, chutnou večeři a v neposlední řadě i to, jak budu na Štědrovečerní večeři vypadat já i moje rodina. Narazila jsem během roku na pár hrozných fotografií z internetu, kde je vidět, jak se fotí rodinka u stromku na Štědrý večer a mají na sobě vytahané tepláky nebo v horším případě jenom šortky... Mě vždycky doma učili, že Štědrý den a večer zvlášť je důležitá společenská událost a vždycky jsme byli všichni krásně oblečení. A upřímně která žena / dívka nechce být krásná? :) Takže jsem se rozhodla se s vámi podělit o pár tipů na krásný účes ke stromečku. Snažila jsem se vybrat takové, které se zvládnete udělat v pohodě samy doma ;)




Cute and Easy Last Minute Holiday Hairstyle - Flower Braid Half Up Do |:
ZDROJ A TUTORIAL


Special Christmas Hairstyle tutorials – the best holiday hairstyles:







































































tresses-22




Amazing and chic ways to style your hair for the holidays.:



A jako malý bonus pár účesů i pro malé slečny. Johanka sice nemá dost dlouhé vlásky na jakýkoliv z těchto účesů, ale jako máma se moc těším na to, až jí budu moct taky udělat nějaký pěkné účes ;)

girls, hair, long, style, easy, bloomies

Bang Braid How-To



little girl hair tutorial for twisted bun

easy_hairstyle_for_girls_3



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)