13. prosince 2015

Blogmas: DIY Vánoční dekorace

Krásné ráno!

Dnes máme již třetí adventní neděli, za 11 dní jsou Vánoce a já jsem si pro vás připravila článek na oblíbené téma DIY dekorací domova. Na konci článku mám také nafocené moje vlastní dekorace domu, snad se vám budou líbit a necháte se inspirovat.



Za dekorace nemusíte utrácet stovky korun, můžete oživit i věci, které již doma možná máte a nenapadlo vás je použít. Na Pinterestu jsem se pokusila pro vás najít ty nejzajímavější z nich, tak snad se budou líbit :)

 :

felt christmas ornaments | 50 DIY Felt Christmas Tree Ornaments | Shelterness:

Pasta Christmas tree:

Pinecone trees -- pretty winter decor. SIMPLE!:

diy triangle gold garland

For a room with no cats:

star garland:

paper tree garland 1_edited-1:

Simply Winter Too!- Pine, Cone and Ribbon Swag, Holiday Wreath, Christmas Decor, Holiday Decor, Christmas Wreath, Christmas, Winter:

Upside Down Wine Glasses Christmas Ornaments underneath as candle holders!:

kraftmint_pinecone_ivory_small


Lighted Burlap Garland - 20 Jaw-Dropping DIY Christmas Party Decorations | GleamItUp:

Easy, DIY Framed Ornament Wreath - tutorial - Welcome Home Tour - #wreath #diy #ornamentwreath artsychicksrule.com:

holiday decor. christmas decor. joy. Joy decorative Christmas bottles Beautiful by SEVENTHandJ on Etsy, $25.00:

9 cheap DIY holiday decor ideas, including ornaments & gift-wrapping | HellaWella:

Don't ruin your holiday get together because of the these common oversights. #christmasparty #holiday http://livedan330.com/2014/12/12/essential-pre-christmas-home-maintenance-checks/:

Turn an elementary school craft project into classy, shiny snowflakes.:

Spray paint branches/sticks metallic color, put in vase/bottle for decoration:

$5 #Holiday #Centerpieces - doing this for #christmas!. Good idea for mops holiday party!:

#DIY Cinnamon Candle. Can't get any easier than this and makes your house smell great!:

Twine Lanterns, would look great outside:

Holiday Centerpiece.  I love the pine cones and ornaments together:

Make these Rustic Wood Candle Holders! Gorgeous on your coffee table, buffet or give them as a gift! Visit our 100 Days of Homemade Holiday Inspiration for more recipes, decorating ideas, crafts, homemade gift ideas and much more!:

Twig Candle Holders - 40 Rustic Home Decor Ideas You Can Build Yourself:

10 DIY Holiday Decorating Ideas on a Budget. Most of these are pretty neat.:


A pokud máte zájem, zde jsem nafotila moje letošní ozdoby našeho domu :)




















2 komentáře :

  1. Hezká inspirace a máš parádní dekorace.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká inspirace! Děkuji moc za velice přínosné inspirace, určitě něco z toho vyzkouším, tedy až se k tomu dokopu :-D Já jsem minulé vánoce vyřešila tak, že jsem si prostě koupila z těchto stránek solné svícny a mám vystaráno... Takže tak :-) Přeji moc hezký den a hlavně hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)