16. prosince 2015

Blogmas: Zdravější cukroví

Krásné ráno!

Vánoční čas je obecně známý jako čas hojnosti a přejídání. Spousta lidí si pak po Novém roce stěžuje, jak moc ztloustli a začíná kolotoč předsevzetí a cvičení, které mnohým nevydrží ani do března :) Sama hrozně ráda cukroví na Vánoce peču i jím, je to taková pěkná rodinná tradice, kdy se sejdeme s mamkou a připravujeme tradiční rohlíčky, perníčky i linecké hvězdičky. Ale říkala jsem si, že by to určitě mělo jít i bez těch pozdějších výčitek svědomí, tak jsem mrkla na web a našla recepty na zdravější varianty cukroví. Sice jsou to pořád cukrovinky, ale nemusíte mít tak velký pocit viny, když si jich pár dáte ;)



Vynecháme klasické tipy jako jsou nahradit cukroví ořechy a sušenými ovocnými plody, to ví asi každý a samozřejmě je to ještě zdravější varianta, ale pokud se bez cukroví neobejdete, zkuste nějaké tyto recepty ;)

No Bake Gingerbread Cookies



9 Healthy Holiday Treats - Cranberry Dark Chocolate Biscotti



Dark Chocolate Coconut Bites: cute little truffles that only require four ingredients. 130 calories of natural sweetness! | pinchofyum.com



Healthy Sea Salt Dark Chocolate Bars - perfect to keep in the freezer for a chocolate emergency! 190 calories. | pinchofyum.com #chocolate #dessert #healthy










3 Ingredient Greek Yogurt Truffles: much healthier than most versions, and still creamy and fudgy!



Cranberry Orange Almond Shortbread Cookies



coconut flour linzer tart, date linzer tart





Napište mi, zda se rozhodnete letos nějaké zdravější varianty klasického cukroví zkusit nebo klidně se pochlubte se svými recepty, já ráda zkouším nové věci! :)




2 komentáře :

  1. Tak to vypadá skvěle.Aspoň jeden určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkuste, já jsem doma dělala ty kokosové kuličky, ještě jsem k nim přidala panáka mandlového rumu a jsou jako kupované tyčinky Bounty! :)

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)