27. září 2017

DM Box: otevírání a první dojmy

Krásné ráno všem!

Dnešní video je po super dlouhé době zase povídací, takže doporučuji donést si k němu nějakou svačinku a pití, protože ačkoliv je to sestříhané, stejně tam toho nakecám až hanba :)

DM Drogerie vždy každé roční období vyhlásí soutěž o DM boxy, které obsahují výrobky prodáváné v DM drogeriích a pokud máte dostatek štěstí a jste každý 15. vylosovaný, můžete si box vyzvednout na vámi předem určené prodejně a těšit se z výrobků v celkového hodnotě alespoň 500 korun. Jediné, co k tomu potřebujete, je členská krata DM a na ní 200 bodů.

Jelikož se mi povedlo tento box vyhrát, rozhodla jsem se podělit se o první dojmy z jeho obsahu a natočit pro vás video. Snad se vám bude líbit :) Pokud by vás některý z výrobků zaujal natolik, že byste chtěli vidět nebo si přečíst detailnější recenzi, nebojte se a napiště mi sem do komentářů nebo přímo k videu na Youtube.

Btw. Co říkáte na novou barvu vlasů? Já ji naprosto zbožňuji :)

A úplně poslední věc - těšte se na příští týden, protože začíná říjen a s ním dvojnásobná dávka videí s Halloweenskou tématikou ;) Můžete se těšit nejen na propracované masky a líčení, nechutné i zajímavé, ale i na základy SFX, které budu na Youtube dávat každé pondělí. Uvidíme se tedy tam, už se těším!


P.S. - Video není sponzorované DM drogerií, vytvořila jsem je nezávisle na DM a je to opravdu jen štěstí, že jsem podzimní box vyhrála :) Všechny názory jsou tedy čistě jen mé a nesnažím se o žádnou propagaci určitých produktů (ačkoliv při editaci jsem si všimla, že se nad nějakými výrobky rozplývám :)))

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)