17. září 2018

Tour mého studia: kamera, světla, doplňky

Krásné ráno!

V dnešním videu se dnes s vámi podělím o zákulisní informace z natáčení mých videí :) Asi každý, kdo natáčí videa nebo by chtěl začít, chce získat co nejvíce informací, aby mohl/a začít co nejlépe. Já sama jsem strávila na Youtube a Google poměrně dost času, abych si zajistila co nejlepší osvětlení, kvalitu videa i zvuku a načerpala inspiraci. Proto jsem si říkala, že by se vám toto video mohlo líbit. Kromě toho, že vám ukáži svoje vybavení, také vám ukáži svůj natáčecí koutek (možná budete přrekvapeni, jak málo prostoru mám :D) a podělím se o pár tipů.

Samozřejmě jako obvykle jsem otevřená všem dotazům a nápadům na follow up videa zaměřená na určité detaily, ráda pomohu komukoliv a vynasnažím se udělat co nejlepší práci, abych svoje znalosti předala :)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)