5. září 2018

Video tutorial: The Walking Dead zombie

Krásné ráno!

Znáte herní sérii The Walking Dead? Ne ten veleznámý seriál, ale hry, které jsou také inspirované komiksovou ságou z apokalyptického světa zombie se stejným názvem. Já ji sice osobně nehraji, ale už od prvního dílu sleduji playthrough (od čeho máme herní Youtubery :)) a moc mě zaujal nejen děj a koncept celé hry (vaše rozhodnutí ovlivňuje pozdější pokračování ve hře), ale samozřejmě specifický umělecký styl, ve kterém je celá hra udělaná. Samozřejmě nejvíc to připomíná komiks a kdo mě nějakou dobu sledujete už víte, že líčení v tomto stylu je něco pro mě :) Takže tu mám další zombie, tentokrát inspirovanou hrou The Walking Dead a ztvárněnou ve stejném stylu. Snad se bude líbit ;)



1 komentář :

  1. There are some visual cues that can give you a sense for a boot's health. Here are a few
    telltale signs that your boots are on their way out.
    https://best-workbootsguide.com/warranty-facts-behind-high-quality-red-wing-and-wolverine-boots

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)