8. dubna 2019

Full face recenze: Catrice

Krásné ráno!

Dnes se podíváme na kosmetickou značku CATRICE cosmetics a vytvořím kompletní líčení pouze za použití jejich výrobků. Ano, je tu další Full face recenze!

Značka Catrice patří mezi úplně první, které jsem si kupovala, když jsem začala vydělávat, takže je to tentokrát trochu osobní :) Schválně jsem se snažila vzít pokud možno novější kousky, abych je ozkoušela pro všechny z vás, kteří se třeba rozhodujete a nejste si jistí, zda to za ty peníze stojí. Ačkoliv zrovna Catrice má ceny podle mého názoru stále velmi přijatelné ;)



Zmiňované a použité výrobky: - Hydrating Prime & Care Spray (bohužel vypadá, že je všude vyprodaný :/) - Tekutý make-up HD Liquid Coverage - 10 Light Beige - Korektor One Drop Coverage - 005 Light Natural - Matující kompaktní pudr Prime And Fine - 10 Translucent - Krémová contour tyčinka - Triangle Artist Contour Stick – 020 Ashy Brown - Kompaktní rozjasňovač - Arctic Glow Highlighting Powder – 010 Jupiter's Glow - Tužka na obočí - Slim‘Matic Ultra Precise Brow Pencil Waterproof - 040 Cool Brown - Mini paletka stínů - Exotic Traveller Palette À Porter Eyeshadow Palette - 030 Wanderlust - Tekutá linka na oči - Rock Couture Vinyl Black Liquid Liner - 010 Blackest Sabbath - Řasenka EYEconista Lash Millionizer Volume

1 komentář :

  1. Bohužel nemám tu zkušenost s touto značkou, ale vypadá to, že je to fakt něco. Mně osobně hodně sedí minerální kosmetika celkově, ale samozřejmě chápu to, že každý má nějakou oblíbenou a svoji značku. Já jsem v tomhle trochu střelec, takže ráda experimentuji. Ale tak kdo ne, že? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)