1. dubna 2019

SFX Základy: Umělé zuby z polymorph plastu

Krásný začátek nového týdne!

Dnes si z vás všichni budou utahovat, protože je Apríla, ale nebojte, já si z vás legraci dělat nebudu, naopak jsem si pro vás připravila něco poučného (aspoň teda doufám :)).

Znovu jsem oprášila starou dobrou sérii videí o základních technikách SFX líčení a tentokrát si spolu vytvoříme umělé zuby, které krásně doladí váš vychytaný makeup.

Materiálem, který dnes budeme používat, je polymorph plast, upřímně nevím, zda to má český název, já ho kupuji na eBay pod tímto názvem.

V zásadě jde o malé plastové peletky, které mají nízkou teplotu tání, tedy jednoduše se rozpustí a vytvoří hmotu připomínající plastelínu, ze které lze vytvořit cokoliv, co si jen zamanete. Poté ji necháte na vzduchu volně zchladnout a ona vám opět ztvrdne do původní tvrdosti. A pokud vás vytvořený tvar už nebude bavit, stačí hmotu opět hodit do vody či nahřát fénem a vytvořit něco úplně jiného.

Já jsem poprvé polymoph plast viděla na videu mé oblíbené švédské SFX makeup artistky Ellie a od té doby ho běžne používám při vytváření zubů či jiných doplňků líčení.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)