20. dubna 2011

I want to live in IKEA

Ahoj ahoj,

dnes se s vámi podělím o zážitky z víkendového výletu do Brna, přesněji do IKEA, Tesca a Olympie. Přemluvila jsem totiž svého Muže a jeli jsme v sobotu na nákupy :)

můj účes, to už je trochu rozdrbanej,
foceno až po návratu z Brna :)

Ráno jsme se dohodli, že pojedeme přibližně v jedenáct, můj Muž jel ještě masírovat jednoho známého a já se měla mezitím nachystat. Tak jsem využila svého blogu a zkusila si udělat účes dle videa, které jsem sem dávala před pár dny. A světe div se, povedlo se! Zkoušela jsem ten ležérní každodenní drdol a řeknu vám, zabralo mi to asi 10 minut - a vypadalo to suprově, můžete posoudit z fotky. I když jsem si to upravila, slečna na videu vlasy z culíku tupírovala a zasponkovávala, já jsem si jen obmotala všechny vlasy kolem gumičky a zasponkovala. Kdybych totiž zkusila takovou věc jako je tupírování na mých vlasech, no to bych už pak nikdy nerozčesala :D
Takže z toho vyplývá jedno - nemusíte se bát ty účesy dle videí zkusit, je to jednoduché a když jsem to zvládla i já... ;)





toť náš nákup z IKEA :)
To by bylo k mému účesu. Co se týče nakupování - nevím jak to máte vy, ale já mám dost velký problém projít obchodem IKEA a nenakoupit všechny ty hovadinky, co vlastně ani nepotřebuji. Takže se dostaneme k pokladně s plnou taškou a já pak platím 1500,- :) Tentokrát jsem se tomu chtěla vyhnout a tak jsme si sepsali seznam věcí, co chceme koupit. Ale tu a tam jsme stejně neodolali a kolik byste hádali, že jsem platila.... :))) Takže to moc nepomohlo, ale na druhou stranu jsme tentokrát nakoupili opravdu věci, které do bytu potřebujeme - úložné plastové krabice pod postel, protože máme v bytě vlhko a nemůžeme to mít jen tak nebo v klasické krabici, malé plastové nádobky s uzavíráním na potraviny - já je použila na mouky, cukr a sůl, aby nám nevlhly - mimochodem moc dobrá vychytávka ;) Pak jsme koupili velkou sadu všemožně velkých a malých dóz na potraviny, konečně i konvičku na květiny, tyč na záclonu do kuchyně a látku na závěs (mimochodem moc pěknou) - ještě vám sem pak hodím návod jak si z látky udělat obyčejné závěsy ;) A dvě vázičky, protože doma žádné nemám a když chci ozdobit byt, nemám kam kytky dát. A taky dlouho toužebně očekávanou poličku do sprchy na sprchové gely a všechnu kosmetiku do koupelny, to nám opravdu chybělo. Ještě pak věšáky, čajové svíčky a jakýsi hruškový alkoholický nápoj :)) Takže jak říkám, jedno k druhému a bác, zase jsme platili 1500,- :)

náš krásný deníček na výletové zážitky ;)
A jelikož IKEA je v areálu Avionu, stavili jsme se rovnou i do Tesca koupit kocourovi krmení a stelivo. A co čert nechtěl, šli jsme rovnou taky do papírnictví, kde jsme si koupili velký sešit s pevnými deskami, který použijeme jako naše malé rodinné album a deníček pro naše výlety po českých zoo. Domluvili jsme se totiž na malém projektu, kdy budeme jezdit třeba jednou za měsíc do nějaké české zoo. Nachystala jsem proto akčně takový soupis a přehled všech českých zoo, včetně vstupného a informací a podle toho můžeme jet. Můj Muž je tím nadšený a tak rozhodl, že si budeme vždycky nechávat vstupenky, nějaké fotky a sepisovat si z každé cesty takové ty zvláštnosti a zajímavosti. Byli jsme zatím jen v Brně, takže budu pracovat na první straně :) Nebojte, brzy se pochlubím :)

V Tescu jsem sice jela koupit hlavně kočičí krmivo a stelivo, ale jsem holka jako každá druhá, takže když jsem se zastavila u stojanů oblečení F&F, neodolala jsem a koupila si tričko. Zaujal mě stojan s barevnými halenkami a já si vybrala krásné malinové tričko s krátkým rukávem. Nejvíc mě potěšil fakt, že jsem si nemusela kupovat velikost 44 jako obvykle, ale stačilo 42! Z toho mám fakt radost, je vidět, že se sebou něco dělám a je to poznat :)

Tak to je pro dnešek všechno, brzy bude nový článek s návody - jeden na vylepšení halenky perličkami a drhý jak si vytvořit jednoduše z libovolné látky pěkný a originální závěs ;)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)