19. dubna 2011

New items

Zdravím všechny, 
dnes takový oddychový povrchní článeček o tom, co jsem si koupila za posledních několik týdnů :) Jelikož nejsem klasický nakupovací maniak, musela jsem chvíli počkat, až si toho koupím víc, přece jenom článek o jedné věci je trochu nuda :) (i když taky to tam na jiných blozích mají) Takže co tu máme:



Jsem úchylná na dekorativní kosmetiku, takže začnu tím. Asi na konci března jsem listovala Aukrem a Ebayem a narazila na oční stíny M.A.C. I mě, prozatimnímu ignorantovi v oblasti značek, zašimralo v břiše a začala hledat další a další stíny této značky. Samozřejmě nejsem taková husa, abych si myslela, že za cenu cca 50,- to jsou doopravdy M.A.C. stíny, ale pro ten pocit... :D No bohužel ale prodejce neprodával do ČR a tak jsem to zkusila na Aukru. Tam evidetně měli pravé M.A.C. (vzhledem k ceně) a to už nebylo takové terno :) Tak jsem se nechala zlákat a vybraly jsme si spolu s kolegyní z práce pigmenty NYX, další americké značky kosmetiky. Nevím, zda je to pravé nebo ne, ale flaštičky se tak tváří a pigmenty jsou kvalitní, vydrží celý den, tak co řešit. A cena? Za pidi-lahvičku s pigmenty 40,- A tak mám doma dvě - bílou a fialovou. Zatím jsem moc spokojená, doporučují pod pigmenty použít základní bázi, že to lépe drží, tak tu si ještě musím koupit - i když i bez ní jsou stíny opravdu pěkné a vydrží. No ale stále si brousím zuby na tu velkou paletu očních stínů, co prodávají na Aukru, počítám, že to nevydržím a koupím si ji :)

Další kosmetickou blbinou, co jsem si koupila, byly moje oblíbené - laky Essence :) Jeden den jsem po práci skočila do Rossmanna, vrhla se přes celý obchod na stojánek s laky a začala slintat, protože evidetně dodali nové zboží - odstínů tam bylo alespoň 20, jeden krásnější než druhý a já tápala. Pak jsem uklidnila sama sebe a vybrala si ty odstíny, pro které jsem došla - tyrkysový (55 Let´s get lost), světlounce šedý (56 Got a secret) a světle hnědý (49 The only chance!). Tímto nákupem se množství mých Essence laků zvýšilo na 8 :)) Popisovat už asi moc nebudu, to si můžete najít v mém článku přímo věnovaném lakům Essence, jen zopakuji cenu - 29,90 za kus ;)
PS. - Těšte se, brzy udělám něco na způsob Vyrob si sám, nějaké ty vychytávky na zdobení nehtů ;)

zdroj: http://www.ebay.com
Kosmetické hovadiny ukončím nejnovějším úlovkem, který ještě nemám doma :) V týdnu jsem si totiž na Ebay objednala konečně vysněné kosmetické štětce. Řeknu vám, že vyhledávat a probírat se tam tím množstvím je docela nářez, pořád jsem se nemohla rozhodnout, zda jen 7 nebo větší sadu, nakonec zvítězily opět rádoby M.A.C. štětce, sada 12. Jsem zvědavá, jaká to bude kvalita, prodejce se dušuje, že jsou z přírodních chlupů a dřeva, mají pěkný koženkový obal s logem, které jak tvrdí opravdu pochází od firmy M.A.C., prý prodává ze skladu čínského výrobce, který pro tyto firmy dělá.... hehe, kdo by tomu věřil, když mě ty štětce přišly na 155,- :D Ale to je fuk, značka spíš pro pocit, hlavně aby byly dobré a vyhovovaly mi. Uvidíte brzy (alespoň doufám), jakmile dojdou, udělám na ně jakousi recenzi ;)

A opouštíme vody kosmetiky, byla jsem také v jiných obchodech :) Když nepočítám takové ty věci jako je jídlo a domácí potřeby :), dojdeme k oblečení a botám. Oblečení jsem zakoupila za výhodné akce (jak jinak), která probíhala v obchodu Takko fashion. Já vím, nedávno jsem psala, jak nesnáším nakupování v těchto obchodech, ale proč toho nevyužít, když jsme v areálu stejně nakupovali jídlo a já šla vracet boty do Deichmannu (o tom pozdějc). Zrovna v Takku měli novou jarní kolekci, katalog hlásal pěkné ceny a poměrně ucházející oblečení, tak hurá na to. Jelikož jsme si vybrali poslední den jarních slev, nepočítala jsem s tím, že tam na nás něco zbylo, ale ejhle - mému Mužovi jsem koupila košili (chtěla jsem dvě, ale odmítnul, že když si to neplatí sám, tak to nechce), sobě pak dvě tuniky s krátkým rukávem a nádhernou tyrkysovou košili. O to větší byla moje radost, když jsem si je šla zkusit do kabinky a všechno mi sedělo (chápejte, já vždycky po návštěvě kabinek v obchodě dostanu vztek a chce se mi brečet, protože mi nic není). Ceny pohybující se kolem 200,- byly moc příjemné :) Jen jediná věc mi to zkazila - šla jsem si pro nádherné květinované jarní šaty, které sháním, na fotce úchvatné, na stojanu fuj. Ale stejně ta pozitiva zvítězila :)

A jako poslední nákup bot. No i když nákup... Přesněji řečeno výměna. Nakupuji v obchodě Deichmann a to hned z několika důvodů - boty nejsou nikterak drahé, jsou povětšinou líbivé, mají výběr. Nevýhodou bývá (alespoň u mě) poměrně nízká životnost bot a občas nekvalitní provedení. Musíte si holt umět vybrat, někeré boty vám vydrží dlouho a některé se vám brzy rozlepí. Ale na obhajobu musím říct, že i když jsem tam vyřizovala reklamaci hodněkrát (cca 5x), vždycky mi vyšli vstříc. Takže si vždycky říkám - tak co, boty stojí 400,- a i kdybych měla chodit a každý měsíc si je vyměnit za jiné, furt je to dobré. A tak se stalo i naposledy, šla jsem reklamovat moje poměrně oblíbené jarní kotníčkové botky a znovu jsme se domluvily s prodavačkou na výměně za jiné boty. Měla jsem vyhlédnuté nádherné kožené kotníčkové, zlevněné z 999,- na 599,- No bohužel velikosti jen 35 a 36, nejsem trpaslík :) Nejhorší ovšem bylo, že jsem si za Boha nemohla vybrat žádné jiné. Až nakonec po dlouhém hledání jsem vyhmátla jedny, které byly ve velikosti 40. Já mám obvykle 39, ale jelikož byla krize (žádné ucházející boty totiž v 39 neměli), vzala jsem je. Jsou něuvěřitelně pohodlné a až si je trochu vycpu vatou a zmenším tak velikost na moji 39, budou perfektní. A kolik stály? 459,- ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)