12. dubna 2011

Weekend trip to zoo


O víkendu mě můj Muž vzal na výlet (konečně po tak dlouhé době jsme spolu někde byli :)) a konečné rozhodnutí bylo Zoo Brno. Do zoo jezdím hrozně moc ráda, jsem takové zakuklené malé dítě, vezmu si foťák a chodím od jednoho výběhu k druhému a furt fotím :) Proto se mnou nikdo do zoo jezdit nechce :D V Brně jsem už nebyla dobrých 10 let, takže si dokážete představit, jak jsem se těšila :) 



Pěkně jsme si nachystali svačinku a pití do batohu jako správní výletníci, nabili baterky do foťáku, zjistili cestu a vytiskli si pro jistotu ty nejzákeřnější části trasy a v neděli kolem 10:45 jsme vyrazili. Cesta byla naprosto v pohodě, dorazili jsme poměrně brzy a začala ta vtipná část cesty - hledání volného parkovacího místa. Kdo jste někdy byl v brněnské zoo nebo víte, jak to tam vypadá, moc dobře si teď uvědomujete, že na parkovišti pro zoo je asi 20 míst - moc vtipné číslo, které musí být zaplněné během první hodiny otevíračky bych řekla :) Pokračovali jsme dál na druhé parkoviště patřící k zoo, o poznání rozlehlejší, ale jelikož bylo pěkně a byl víkend (s tím jsme ale počítali), bylo nacpané. Lidi začali parkovat i na místa, kde to rozhodně není dobrý nápad, my jsme měli strach z botičky a tak jsme nakonec auto pohodlně zaparkovali u nedalekého OBI a došli k zoo pěšky. :)



Po zvolání "dva dospělí a foťák", vypláznutí 210,- jsme se konečně dostali dovnitř a pak začal kolotoč obcházení výběhů, focení, komentování, svačení a nadávání na kopce (ona je brněnská zoo prakticky na velikém kopci a tak celou cestu jdete nahoru :)) Ale musím prásknout, že tentokrát jsem nebyla jediná, kdo měl rozzářená očička, můj Muž byl úplně stejně nadšený, jako já :) Opravdu jsme si to hrozně užili, strávili tam asi 4 hodiny, nafotili spolu asi 200 fotek a odjížděli plní super zážitků. Pak už jen vymotat se z Brna a doma začala další fáze - úprava fotek a následná prezentace zbytku rodiny, která s námi nejela. Celý výlet byl ukončen super ohodnocením mých fotografií: "A proč jsi nevyfotila výběhy a jak to tam vlastně vypadá?" :) (já totiž zásadně fotím zvířata, ne výběh a okolí, nevím jak ostatní :D).

Takže pokud máte dlouhou chvíli, 200,- navíc a cestu do Brna, určitě tam vyražte, mají spoustu mláďátek - žirafátko (to jsme teda neviděli, byli zalezlí), lamátko, prasátko, brzo budou orlátka (momentálně samička prý sedí na vajíčkách), hříbátko (nebo poňátko teda :)), kůzlátka a pár mláďátek různých jiných licho- a suchokopytníků, kterých mají v brněnské zoo moc a já si všechny jména nepamatuji :)

A nyní rozsáhlá fotogalerie (ať si to taky užijete, ten náš výlet :))

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)