19. května 2011

Jak na to: perlová čelenka

Už podle nadpisu jde poznat, že opět budeme tvořit :) Takhle čelenka z perliček se mi hrozně moc líbila kdekoliv jsem ji viděla a jelikož jsem neměla čas ani chuť (a možná ani místo), abych si ji koupila, rozhodla jsem se ji vytvořit. Je to hrozně moc jednoduché a strašně efektní, hlavně v tmavých vlasech, které mám i já.
(předem se moc omlouvám za nekvalitní rozmazané a barevně nerealistické fotky, neměla jsem nic jiného, než můj telefon, který se rozhodně nemůže honosit jménem "fotografický zázrak roku")





Co budete potřebovat:
  • perličky (můžete libovolné barvy, dají se koupit v obchodech s galanterií nebo na Internetu)
  • nit a jehlu (nebo tu tenkou gumičku, silon)
  • silnější elastickou prýmku (seženete v každé galanterii)
 Jak na to:
Záleží na vás, jak barevnou čelenku budete chtít, nebo kolik jednotlivých pramenů s perličkami dodáte, postup je vždy stejný. Já jsem si koupila dvě balení perel po 50 kusech v barvách šampaně a takové šedo-stříbrné. Každou barvu jsem navlékla na vlastní nit a byla jsem trochu překvapená, ale vypotřebovala jsem na to právě těch 50 kusů. To se ale mění dle velikosti vaší hlavy a velikosti jednotlivých perliček :) 
Perličky navléknete na nit a tu přišijete oběma konci k elastické prýmce, kterou budete mít následně ukrytou pod vlasy. Takto navlékáte tolik perliček, kolik si jen přejete. A to je všechno, není k tomu potřeba nic víc, než fantazie a obyčejné šicí potřeby.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)