13. října 2011

Buy or not buy reviews: Oriflame cosmetics

Ahoj,
Dnes mám pro vás recenzi na nové výrobky Oriflame, které jsem si zakoupila a používám. Jedná se o pleťovou a tělovou kosmetiku.



Co píše výrobce:
Dopřejte kyslíkovou lázeň jemné pleti v okolí očí! Lehké složení okysličujícího očního krému pomáhá pleť detoxikovat, zklidnit a ihned odstranit známky únavy. Receptura obohacená komplexem AquaBoost zajišťuje celodenní hydrataci a brání vzniku vrásek. 15  ml


Můj názor:  
Oční krémy jsem nikdy nepoužívala, jelikož však jsem již překročila magických 20 let, měla bych o sebe pečovat víc a tak jsem se rozhodla věnovat péči mým očím a jemné kůži kolem nich. Tento krém je jemný, krásně a přitom jemně parfémovaný, rychle se vstřebává a vydrží vám, jelikož je to třeba jen troška. Na kůži není cítit, je lehký a když si ho jemně vmasíruji do oblasti kolem očí, cítím, jak je kůže hydratovaná a vláčná. Dokonce se mi díky tomu trochu zlepšily ty moje kruhy pod očima, což mi udělalo největší radost. Evidetně je to opravdu rozdíl, když použijete krém speciálně na oční okolí oproti klasickému, byť hydratačnímu dennímu krému. Rozhodně ho mohu doporučit.

Hodnocení: 10/10


Co píše výrobce:
Nemastný krém s bio výtažky z citrusů bohatých na vitaminy a chladivého, osvěžujícího světlíku lékařského se rychle vstřebává, zjemňuje pleť a pomáhá jí po celý den vypadat zdravě. Obsahuje UV filtr, který pomáhá chránit před poškozením slunečními paprsky. 75  ml

Můj názor:
Ohledně tohoto krému jsem byla dost skeptická, ale po použití jsem absolutně přehodnotila názor. Ačkoliv nevypadá nijak extra, opravdu pleť rozzáří. Nejvíc to cítím po ránu, kdy si obličej vyčistím pleťovou vodou a následně nanesu tento krém - pleť je najednou plná energie a probere mě to. Velice rychle se vstřebává, dokonce tak rychle, že občas nestíhám rozmasírovat pokožku :) Bonusem je i nádherná vůně citrusů a máslovitě-gelová konzistence. Díky UV filtru je to opravdu dobrý denní krém a já jsem s ním spokojena.

Hodnocení: 10/10


Co píše výrobce:
Lehký našlehaný tělový krém zanechává pokožku hedvábně hladkou. Báječné krémové složení s hydratačním komplexem Hydracare+ a osvěžující mátou nezanechává mastné stopy. 200  ml

Můj názor:
Tak u tohoto výrobku bohužel musím přiznat, že nemůžu objektivně posoudit účinnost, protože jsem ho ještě na tělo nepoužila. Mám totiž ještě zbytek tělového mléka Nivea a chtěla jsem nejdřív vyplácat to, než použiji tento krém. Ale co mohu posoudit, je přenádherná vůně. A ačkoliv jsem krém ještě nezkoušela, věřím, že bude skvělý, protože z této řady mám již sérum a to je naprosto bezkonkurenční. A pokud cena alespoň trochu odpovídá kvalitě, tak bude opravdu skvělý. Jakmile ho začnu používat, dám vědět a tento článek zaktualizuji, abyste byli v obraze ;)

V příštích Oriflame recenzích se můžete těšit na: 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)