19. října 2011

tightplease.co.uk

Pěknou středu přeji,
dnes trochu odbočím co se hlavního tématu mého blogu týče a nabídnu vám pohled na mou momentální zálibu - barevné punčochy.
Určitě jste už někde četli nebo viděli, že hitem letošního podzimu jsou barevné kombinace s punčochami a punčochovými kalhotami. Sice nejsem takový maniak na módu, abych měla zkouknuté všechny důležité přehlídky (upřímně jsem viděla fotek pár a nějak mě nezaujaly - jsem módní barbar :)), ale na pár blozích a webech jsem narazila na tuto zajímavou možnost rozveselit zachmuřelé ulice a zalíbilo se mi to natolik, že jsem si hned objednala troje barevné punčochy :)

Na zajímavé punčochové zboží už koukám delší dobu, kromě asi dvou vzorovaných mám doma šedé a pak dvoje silnější - černé a fialové. Jelikož většinou nakupuji na Internetu v eshopech, nabídnu také odkaz na můj poslední objev. Možná web už dávno znáte, ale pro všechny ty, kteří ho vidí poprvé:


Je to velký eshop z Anglie (jak poznáte už z adresy), podle jejich stránek mají ve skladech něco kolem 20 000 punčoch, na Internetu už prodávají 11 let a mají mnoho, mnoho spokojených zákaznic. Mě osobně to moc táhne, abych si nějaké objednala, protože zde najdete snad úplně všechno, nač si vzpomenete. Ceny punčoch se pohybují cca od 3 liber až po ty luxusní za 35 liber, takže si vybere i ten, který má napjatý rozpočet.

Netuším jak vy, mí čtenáři, ale já mám zde, v ČR dost velký problém sehnat pěkné a neotřelé punčochy, ať už samodržící či kalhoty. V obchodech výběr nic moc, když už jsem si vybrala, tak poměrně drahé a neodpovídaly kvalitou ceně. Byla jsem zklamaná, když jsem prošla H&M, Anne Christine a jím podobné obchody, a nebyla jsem schopna najít žádné pěkné vzorované punčochy. Tady na webu si rozhodně vyberete :)

Ještě jsem tam nenakupovala, co jsem zkoukla základní informace o dodávce: Poštovné a balné po UK je za 1.95 liber, do zahraničí za 8 liber bez ohledu na velikost balíčku.
Zajímavá je ale nabídka jakéhosi předplatného poštovného, kdy zaplatíte jednorázově 3.50 liber navíc a v průběhu dalších 12 měsíců od platby máte všechno poštovné zdarma. To je dle mého názoru velice slušná nabídka.
Pokud byste chtěli balíček ze dne na den, tak si připlatíte za službu dalších 8 liber, nutné je však oznámit to na uvedené telefonní číslo. 

Myslím si, že je to i poměrně dobrý obchod pro nákup pěkného Vánočního dárku, zkuste se podívat na nabídku, která je velice široká, třeba vás něco zaujme ;)

Zde věci, které zaujaly mě:

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)