22. června 2012

Řada Studio Artist - Oriflame

Krásné ráno!
Dnes jsem si "posvítila" na novější řadu dokorativní kosmetiky Oriflame a to řadu Studio Artist.

Tato řada byla vytvořena díky dvornímu vizážistovi Oriflame JonasuWramellovi a hlavní tváří této řady se stala hollywoodská herečka švédského původu Malin Akerman.
Dle mého názoru se jedná o velmi zajímavou řadu plnou kvalitních výrobků v elegantních obalech. Sama mám doma z této řady podkladový krém, transparentní pudr a dvě rtěnky, také se podívám na zoubek právě těmto výrobkům:

rozsáhlejší recenzi na tento výrobek si můžete přečíst zde

- make-up je středně krycí, přirozený, hodí se spíše pro sjednocení pleti, velké pupínky či jizvy vám kompletně nezakryje, na druhou stranu působí velmi přirozeně
- vhodný pro všechny typy pleti
- celkem 5 odstínů
- balení je v průhledné tubě, s jednoduchým designem
- konzistence je poměrně dost tekutá
- doporučuji nanášet se stippling štětcem


- pudr je bílý, ale na pleti se přizpůsobí, takže není vidět, je tak vhodný pro jakýkoliv odstín pleti
- balení je v průměru trochu menší, než sypký pudr z jiné řady
- plastový kelímek s černým víčkem, díky průhlednému obalu máte přesně přehled o množství výrobku
- pudr pleť krásně a rychle zmatní, pleť vydrží matná téměř celý den (a to mám smíšenou pleť s mastnější T zónou)

rozsáhlejší recenze o celé řadě spolu s odstíny zde, recenze na odstín True Coral zde

- pro mě jsou zatím nejlepší z Oriflame, co jsem zkusila
- rtěnka má netradiční tvar
- bohatá hydratace, která vydrží, sama rtěnka je dost odolná i při pití a jídle
- nádherně voní
- na rtech není cítit (u jiných rtěnek mám občas pocit jakéhosi filmu na rtech)
- mnoho odstínů od přirozených přes hnědé až po fialovou

Můj celkový dojem z této řady:
Jednou větou, jsem nadšená. Výrobky jsou kvalitní, balení jednoduché a přitom elegantní (jen ty rtěnky jdou na můj vkus až moc jednoduše otevřít). Ceny jsou trochu vyšší, ale na druhou stranu bývají dost často v akcích. Podkladový krém jsem si koupila již druhý, když mi první balení došlo, ačkoliv jsem byla ze začátku trochu skeptická (viz. moje recenze), nakonec jsem si make-up zamilovala.


INFO: V pondělí odjíždím na týdenní dovolenou do Severních Čech, sice jsem nějaké články nastavila předem, abyste o nic nepřišli, ale kdyby náhodou, nebudu doma :) Ale dobrá zpráva pro vás všechny - pokusím se navštívit tam nějaký obchod s kosmetikou a něco vybrat pro další giveaway! :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)