17. ledna 2014

Wishlist pro rok 2014

Krásný pátek všem!
chtěla jsem pro vás dnes připravit článek o rtěnkách, ale narazila jsem na svoji neschopnost a nedostatečnou přípravu během focení - rtěnky jsou vyfocené bez ladu a skladu, musím to nafotit znovu a dát tomu trochu řád, jinak se v tom nikdo nevyznáme :) Takže místo toho jsem si připravila obecnější článek obsahující všechny mé přání na rok 2014 v oblasti kosmetika.
Kosmetiky a líčení není nikdy dost a já osobně pořád pokukují po novinkách a ráda se nechávám inspirovat ve videích na Youtube, díky kterým jsem se dostala k výrobkům a značkám, kterých bych si normálně ani navšimla. Rozhodně tedy doporučuji nebát se zkusit novou značku, třeba zjistíte, že je mnohem lepší než ta, na kterou jste zvyklí.

Real techniques štětce:
- To asi nikoho vyloženě nepřekvapí, od té doby, co jsem na ně narazila a koupila první z nich, jsem nadobro chycená v pasti a nepoužívám snad žádné jiné stětce :) Samozřejmě protože mám jenom blush brush, powder brush, expert face brush a stippling brush, "potřebuji" štětce na oční stíny :)
U nás se dají koupit na e-shopu moješminky.cz nebo nyní už i na oficiálním webu real-techniques.com
Starter Set - 639,- (real-techniques.com)
Setting brush - 219,- (real-techniques.com)
Miracle Complexion Sponge - 159,- (real-techniques.com)
Fine liner brush - 199,- (real-techniques.com)

Bourjois Healthy Mix Foundation:
- Po tomto make-upu pokukuji delší dobu, zatím jsem ho našla jen v jedné parfumérii Douglas (teda alespoň doufám, že to bylo Douglas), neměla jsem ale čas na ozkoušení správného odstínu a tak stále zůstává jen vysněným výrobkem :)
cena cca 230 - 280,-

Bourjois Powder Délice de Poudre:
Tomuto pudru nikdo neřekne jinak než Chocolate bronzer, jelikož má tvar čokolády. Prý je vynikající na konturování obličeje a dodání barvy, zvlášť anglické make-up guru si ho nemohou vynachválit.
cena 6.99 liber (Boots.com)


Naked Palette Urban Decay:
Kdokoliv, kdo se alespoň trochu o líčení zajímá, určitě na tuto paletu narazil, je to jedna z takových těch ikonických výrobků a pro Urban Decay to musí být zlatý důl, však už mají rovnou 3 verze této legendární palety přirozených odstínů. Důvod, proč jsem si ji ještě nekoupila, a spokojila se s levnějšími náhražkami (např. od MUA), je jednoduše cena... 52 dolarů je 52 dolarů... :)
cena cca 1 700,-

Seche Vite Dry Fast Top coat:
Když už jsem načala téma legendárních výrobků, rozhodně nesmím zapomenout na vrchní lak od firmy Seche Vite. Dle recenzí a zkušeností jiných bloggerek hlavně zaměřených na nehty je to zlatý důl a jako top coat je nepřekonatelný. Tak uvidíme, jestli si něj našetřím alespoň letos :)
cena cca 11 USD (Amazon)

Collection 2000 Lasting Perfection Concealer:
 Korektor za pár peněz, který se vyrovná těm nejdražším. Jakožto majitelka tmavých kruhů pod očima, které jen tak něco nezakryje, bych si tento korektor moc přála. Bohužel u nás opět nedostupný, takže se musím spolehnout na zahraniční weby jako je Ebay.
cena 4.19 liber (Boots.com)


Soap & Glory Body Buttercream a Body Scrub:
Retro balení a úžasná vůně, tak mi byla představena značka Soap & Glory. Nejsem si jistá, zda se jedná o anglickou či americkou značku, nicméně sehnat tyto výrobky u nás je skoro nemožné. Asi mi nezbyde nic jiného, než si je objednat v cizině přes Ebay, jelikož zrovna tyto dva výrobky jsem u nás nikde nenašla... Jedná se o tělové máslo a tělový peeling, oba by měly nádherně sladce vonět (nic pro ty, kterým se dělá z moc sladkých vůní zle ;)) a vůně dlouho vydržet.
cena 12.29 euro
cena 9.36 euro


A to je celý můj kosmetický wishlist na rok 2014. Jelikož budeme mít přírustek do rodiny, předpokládám, že si jen těžko ušetřím na "hlouposti" jako jsou tyto věci, ale alespoň budu mít námět pro rodinu jako dárky na Vánoce či narozeniny :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)