10. února 2014

Avon solutions - Winter day pleťový krém s SPF 20

Krásné ráno všem!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na pleťový krém vhodný na zimní období od firmy Avon. O pleť v zimě je třeba starat se o malinko jinak, než během zbytku roku, jelikož časté střídání tepla a zimy, suchý vzduch a velký mráz (toho jsme si zatím moc neužili a jak to tak vypadá, ani neužijeme :)) mají velký (a bohužel negativní) vliv na kondici pleti obličeje - ruce a pokožku těla zakryjeme a ochráníme oblečením, ale chudák obličej zůstává stále vystavený povětrnostním podmínkám.




A tak se doporučuje na zimní období vyměnit svůj lehký pleťový krém za hutnější a vydatnější. Já jsem na letošní zimu vyzkoušela tento od Avonu. Ke koupi mě přesvědčilo i SPF 20, které je stejně důležité v zimě jako v létě (pokud napadne sníh a svítí slunce, pokožka je vystavována paprskům ještě více než v létě, proto je SPF ochrana v zimě tak důležitá). A jak si krém vedl?


Obsah: 50 ml
Cena: 79,-
Hodnocení:
- Krém má hustější konzistenci, avšak nijak neulpívá na pleti ani nezanechává mastný film
- Doporučuji nanést ho ráno a nechat mu nějakou dobu na plné vstřebání, alespoň na mém typu pleti (smíšená s mastnější T zónou) je ihned po nanesení pleť lesklá, což ale zmizí během pár minut, kdy se krém vstřebá.
- Není nijak parfémovaný, takže nijak neruší
- Pleť je po nanesení hydratovaná a pružná
- Při silném studeném větru jsem zaznamenala rozdíl mezi pletí bez krému a s ním - při nošení krému jsem měla pocit, že vítr tolik nestudí a nenarušuje pleť (možná trochu kostrbatě popsané, chtěla jsem tím říct, že když si krém ráno na pleť nanesu, opravdu jsem cítila větší ochranu před povětrnostními vlivy okolí :))
- Cena je přívětivá, 50 ml je klasická velikost balení pleťových krémů




A jaký pleťový krém používáte během zimy vy? Nebo neděláte rozdíl mezi ročními obdobími a prostě pokračujete se svým osvědčeným krémem?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)