26. října 2014

Maybelline Eyestudio Lasting drama gelové linky 24H

Krásnou neděli všem!

Gelové linky mám osobně moc ráda, naučila jsem s nimi pracovat a líbí se mi jednoduchá a rychlá aplikace a hlavně - vydrží celý den bez úprav. Už strašlivě dlouho jsem měla gelové linky od Essence a ačkoliv jsem s nimi byla spokojená, musela jsem se s nimi rozloučit jednou pro vždy, byly už totiž chudinky úplně vyschlé a špatně se s nimi líčilo. A tak nastala menší panika a shánění nového nejlepšího přítele :) Nechala jsem se inspirovat mými oblíbenými Youtubery z Velké Británie a sáhla po gelových linkách od firmy Maybelline. Už je nějakou dobu používám a chcete-li vědět, zda jsme se opravdu stali nejlepšími přáteli, čtěte dál :)



Nebudu chodit kolem horké kaše - jsou prostě úžasné :) Pravda, jedinou nevýhodou oproti linkám od Essence je cena, která je trojnásobná, linky mě stály 189,- při obsahu 2.8 g, což je docela nářez. Na druhou stranu, na líčení linek nepotřebujete kvantum, takže vám vydrží a alespoň mi zase nevyschnou :)


Moc se mi líbí balení ve skleněné nádobce s kovovým víčkem, hned výrobek působí elegantně a luxusně. Navíc je balení opravdu miniaturní, takže se vydá do každé kabelky či taštičky na make-up.


Spolu s linkami v balení naleznete také štěteček pro aplikaci, což je sympatické, přece jenom samotné linky jsou vám celkem k ničemu, když je nemáte čím nanášet. Na druhou stranu bych ten štěteček hodila po psovi, jelikož je zbytečně tlustý, nedá se s ním udělat krásná tenká linie. Pokud jste tedy spíše na výrazné cat eye s širokou protaženou linkou, klidně štětec upotřebíte, ale já dávám přednost spíše jemnější lince a tu jsem s tímto štětcem nebyla schopna udělat. Proto používám svůj osvědčený zkosený štětec od Essence za 39,- Kč, který je naprosto ideální.


Co se nanášení a výrobku samotného týče nemám výhrad, linky se malují skoro samy, jsou krásně jemné, s ostrými okraji a opravdu vydrží celý den bez jakéhokoliv obtisknutí na víčko nebo rozmazání. Odličování je překvapivě velmi jednoduché, použila jsem klasický odličovat na oči bez obsahu oleje a šlo to krásně.

Suma sumárum jsem moc spokojená, recenze z Youtube mě nezklamala a já se nyní pyšním novým kamarádem na každý den. Rozhodně doporučuji tyto linky zkusit ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)