18. března 2015

DIY Odlakovač ve sklenici s houbičkou

Krásné ráno!

Je to už delší dobu, co jsem si koupila v Rossmann drogerii od značky Essence odlakovač na nehty, ke kterému nepotřebujete vatové tamponky. Jednoduše odšroubujete víčko, vložíte prst do díry uprostřed houbiček v kelímku a párkrát otočíte prstem - voalá a máte odlakovaný nehet. Moc se mi tento princip líbí, už jenom z toho důvodu, že při odlakování nemám zbytek laku všude na konci prstu, což jako milovnice tmavších a výraznějších odstínů laků na nehty opravdu ocením :) Brouzdala jsem po internetu a narazila na DIY verzi tohoto zázraku. A jelikož mám doma spoustu prázdných malých skleniček od dětské výživy, rozhodla jsem se to vyzkoušet a pokud by se mi to podařilo a osvědčilo, napsat vám o tom článek s návodem. A jak vidíte, evidentně se to vydařilo :)



Co budeme potřebovat:
- malou skleničku nebo plastovou nádobku s víčkem
- cca 4 velké houbičky (dle velikosti skleničky)
- odlakovač na nehty



Jak na to:

Princip je vskutku jednoduchý, prostě nacpěte houbičky do skleničky a zalijte odlakovačem :) A pro ty, kteří si rádi prohlédnou foto-návod krok po kroku, pokračujeme pěkně rozepsáním ;)


Doporučuji koupit houbičky, které nemají tyto drsné strany, hodně si tím zjednodušíte práci :) Nicméně pokud nemáte možnost zakoupit houbičky bez drsné strany, stejně jako já ji odřízněte nožem. Jde to snadno, takže by to neměl být problém.



Začněme cpát houbičky do sklenice. Nejdříve jednu na dno a poté se snažíme houbičky nacpat do sklenice kolem okraje tak, aby nám uprostřed vznikla malá dírka, kterou budeme prostrkávat prst jako u kupovaného výrobku. Množství použitých houbiček záleží na velikosti sklenice, nebojte se nacpat je tam násilím, alespoň budou lépe držet tvar.






Teď už jen zbývá nalít do skleničky odlakovač a zavřít ji víčkem, jinak vám odlakovač vyprchá a nebude fungovat, jak má ;)






Výhodou domácího odlakovače je fakt, že víte přesně, jaký odlakovač jste dovnitř použili, můžete si vybrat svůj oblíbený, s acetonem nebo bez atd... Sklenici si můžete i jakkoliv ozdobit, namalovat nebo polepit, aby nepůsobila tak fádně, já osobně jsem se s tím už nedělala, alespoň budu mít přehled o stavu houbiček (samozřejmě se časem ušpiní od laků a odlakovač bude třeba doplnit).

Cena tohoto odlakovače není astronomicky nižší než za originální výrobek, ale může to být varianta pro ty, kteří nemají možnost koupit si ho v drogerii nebo obchodě.

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)