26. července 2015

40 organizačních tipů pro celý dům

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila plno tipů na organizaci po celém domě. Nevím jak vy, ale já jsem poslední dobou přímo posedlá uklízením a organizováním a pokaždé, když se mi podaří něco pěkně srovnat, mám dobrý pocit. Jsem asi nemocná :) Ale co jsem si tak všimla, spousta z těchto nápadů by se mohla hodit komukoliv jinému, proto jsem se rozhodla se o ně s vámi podělit.



Chytré uchycení zubních kartáčků - výhodou je to, že nejsou hned vidět, když vejdete do koupelny :)

Takto budete mít všechny baterie na jednom místě a budete mít přesný přehled o tom, kolik jakých máte, zda nejsou potřeba dokoupit atd.

Dobrý způsob, jak využít obaly od vajec


Věšák na ručníky z měděných trubek vypadá moc zajímavě, líbil by se mi do koupelny laděné do retra.

Pokud budete talíře skladovat takto, ušetříte ve skříňce spoustu místa.

Moje prádelna by si zasloužila takovouhle pěknou renovaci.

Jsou libo poličky do koupelny z krabiček? Moc elegantní a pěkné.

Už žádné hledání, kudy ten kabel vede a zda je zapojen.

Něco pro milovníky časopisů a novin - tento držák je udělaný ze staré okenice

Veselá a netradiční vstupní šatna s botníky z krabic.

Jiný způsob, jak do vchodu umístit všechny šály, brýle a jiné závěsné drobnosti. Stačí "gumicuk" na auto a kousek dřeva.

A už nikdy neztratíte ani jednu gumičku.

Něco pro milovníky pletení a vyšívání - když si s tím člověk vyhraje, je to i poměrně pěkná dekorace :)

Něco podobného už v šatně mám, je to dobrý způsob, jak upotřebit všechny ty nepoužívané knoflíky ke starých skříňkám. Nebo vaše úlovky z bleších trhů :)

Pokud se nechcete už přehrabovat ve svých punčochách, tohle je moc pěkný způsob skladování. Navíc si můžete kolíčky třeba nabarvit nebo jinak ozdobit.

Tento věšák na náušnice mám v plánu, ještě to chce nějaký krásný rám ze starého obrazu.


Jednoduchý a efektní věšák na šály z obyčejného ramínka a háčků.

Další veselý nápad na věšáček do šatny nebo vchodu.

Kdo máte dostatečně velkou kuchyň, tohle by mohl být velmi zajímavý nápad na věšák na pomůcky. Tento je dělaný ze starých okenic.

Papírová krabička, pár prázdných roliček od toaletního papíru a máte krásný držáček na tužky :)


Když jsme u těch roliček od toaletního papíru...


Magnetky na lednici z solného těsta - 1 hrnek mouky, 1/2 hrnku soli, 1/2 hrnku studené vody a necháte to uschnout na vzduchu.

Pouzdro na kosmetické štětce z bambusového prostírání.

Fantasticky jednoduché rozdělení klíčů.

Něco pro muže - malé součástky a šroubky může skladovat v uzavíratelných sáčcích a udělat si na ně takto jednoduchý stojánek.

Nápad na neotřelý věšák na ručníky do větší koupelny.

Magnetické pásky do vnitřní části skříňky, kam si můžete dávat všechny ty zatrolené sponky, které se rády ztrácejí.

Pořadač na fixy a pastelky ze stojanu na víno - stačí dokoupit skleničky a je hotovo.

Nápad do malé koupelny, kam se vám nevydají skříňky - na dřevěné prkno přidělejte skleničky a v nich skladujte vše potřebné.

Něco pro cukrářky a pekařky - svoje odměrky můžete skladovat ve vnitřní straně skříňky.

Chytré držadla na zahradní nářadí z plastové trubky - levné a funkční.

Nebo další způsob, jak vytvořit poličku na zahradní nářadí.

Moc se mi líbí ty barevné talíře poskládané pěkně jeden za druhým :)

Jednoduché police na recyklační krabice.

Tuto vysouvací skříňku jsem vždycky chtěla do kuchyně, bohužel na ni nedošlo :(

Opět koupelnová polička v námořnickém stylu.

Výklopný stojánek na kuchařku schovaný pod horní skříňkou v kuchyni je naprosto geniální.

Tady se mi líbí nápad s rozpěrnou tyčí a na ní pověšených prostředků na čištění s rozprašovačem.

Další možnost, jak využít jakéhokoliv prostoru v malé kuchyni - šuplíky pod skříňkami.

Závěsné pletené košíky do koupelny jsou mými favority. Nicméně nemáme tolik místa v naší koupelně, tak se budu muset bez nich obejít :)


Zaujal vás nějaký nápad? Nebo máte svůj a chcete se o něj podělit? Budu ráda za každý komentář ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)