5. července 2015

8 trendů, které mě moc neberou

Krásné sváteční ráno!

Dnes si trochu zanaříkám :) Nedávno jsem se koukala na internet a do časopisů a napadl mě námět na článek. Pořád píšu jen o tom, co mě zajímá a baví, tak proč to jednou nezkusit otočit a napsat o něčem, co mě tak moc nechytlo a nejsem zrovna velkým fandou? Sama jsem zvědavá, zda se někdo ke mě přidá nebo mě roztrháte v komentářích :))



Jak jsem psala v úvodu článku, existuje spousta věcí, co jsou momentálně hrozně in, ale já si nejsem jistá, zda právem. Samozřejmě každý má právo na svůj názor a rozhodně se nemusí shodovat s tím mým, spíše bych řekla, že jsem možná v menšině v těchto případech. No uvidíme. Tak jdeme na to:


1. Harémové kalhoty


Chápu prapůvodní myšlenku harémových kalhot jakožto pohodlného oblečení pro cvičení jógy a relaxaci. A tam to podle mého názoru mělo i skončit. Když vidím na ulicích každou druhou holku nebo maminku ve vytahaných ošklivých kalhotách s rozkrokem mezi koleny... No nevím nevím.... A u chlapů to vypadá snad ještě hůř :) Navíc se někteří lidé nebojí vzít si takové kalhoty i na společenské akce, to už mi přijde jako velké sebevědomí. Chápu jejich výhodu a pohodlnost nošení, ale myslím si, že i jejich odložení není až tak špatný nápad. Můj muž má na to svůj vlastní vyhraněný názor a jeho slovy: " Vypadá to, jako by tam měl/a nasráno". To mluví celkem za vše :)


2. Mezera mezi předními zuby


Teď se bude zdát, že jsem ošklivá na kohokoliv, kdo má mezeru mezi zuby. Ale vůbec ne, nechci se nikomu posmívat nebo jinak napadat, jen se mi zdá, že se z toho stal v poslední době hrozný hit a každá druhá modelka - hezká nebo obyčejná - je hned slavnější a "zajímavější" jen tím, že má špatně rostlé zuby. Upřímně osobně může být holka sebekrásnější, ale jakmile se usměje a má mezeru mezi předními zuby, hned mi připadá tak nějak ošklivější :) 



3. Super-výrazné obočí


Obecně jsem ráda, že se do módy dostal přirozený vzhled obočí, ale to, co vídám na plakátech a různě po internetu už mi tak přitažlivé nepřijde. Zvlášť, když tento trend propagují hubené a jinak jemné modelky s nepříliš výraznými rysy v obličeji. Vypadá to trochu jako selka z největšího Prdelákova, co se dostala do světa. Asi bych volila zlatou střední cestu - přirozené, ale upravené obočí v určitých limitech a ne velikosti ruského pijana vodky :)



4. Boty Ugg 
Proti těmto botám má něco skoro každý, co jsem si tak všimla na blozích a Pinterestu, nicméně je (a jejich více či méně přesvědčivé padělky) potkávám na podzim a v zimě stále víc. Opět chápu pohodlí a teploučko, které v nich je, díky podrážce v nich můžete nachodit desítky kilometrů a pořád vás nebude bolet noha, ale vypadají jako chlupaté holínky. Navíc ty padělky se za poměrně krátkou dobu rozšmajdají, takže na nohou vypadají šíleně a solené chodníky ve městech jim taky zrovna moc nepomáhají. Upřímně jsem snad ani neviděla jediný outfit, kde by tyto boty vypadaly dobře - ať je má štíhlá nebo plnoštíhlá žena/dívka, pořád vypadá, jakoby měla na nohách nalepenou tunu hlíny a dělá jí to obrovské nohy jako hobitovi.




5. Legíny místo kalhot

Budu upřímná a rovnou řeknu, že tohle není chyba těch legín, ale nositelek. Někdo totiž asi nepochopil, že se jedná jen o jiný druh punčochového zboží a ačkoliv se dělají ve větší gramáži a jsou tak méně průhledné než klasické punčochy, pořád by se měly nosit pouze jako spodní část oblečení, ne jako samostatné kalhoty. Jak je vidět na fotce nahoře (a to jsem ještě vybrala velmi lichotivou), legíny se zaříznou do zadku a navíc jak jsou na zadku natažené, prosvítají kalhotky. Pokud si tedy chcete vzít legíny, VŽDY si vezměte tričko / halenku / šaty, které sahají pod zadek, abyste ho schovala, tak jak to má být.



6. Značkové kabelky s velkými logy a jejich levné napodobeniny

Zde mám na mysli hlavně značky Gucci, Guess a LV. Ačkoliv se jedná o drahé značky, prostě se mi nelíbí, jak hrozně moc dávají na oko, že jsou to kabelky právě od tohoto výrobce. Ta kabelka může být sebehezčí a sebedražší, ale když je na tom mega nápis výrobce nebo zmenšené logo tisíckrát opakující se na látce, taška vypadá jak reklamní igelitka z Lidlu. A neberte mě zle, to ze mě nemluví závist, já kdybych si mohla dovolit koupit takto drahou kabelku, sáhnu pro elegantnější a střízlivější, která je mnohem univerzálnější a hodí se pro více druhů outfitů - např. Prada. Navíc korunu těmto křiklavým značkám dávají tisíce a tisíce nekvalitních kopií a fejků, které jsou naprosto otřesné a ženy je nosí jen proto, že chtějí vypadat, že jsou něco víc. Určité procento asi ani netuší, o jakou kabelku se jedná, protože si prostě koupily kabelku, která se jim líbila na tržnici nebo na internetu, ale kdo ví, ten pak úpí.


7. Playsuity a jumpsuity pro ženy


Tento trend mě dokonale minul z pár důvodů - tím prvním je fakt, že si se svojí postavou na overal jednoduše netroufnu. Nosit jednodílné oblečení, které často obepíná postavu je pro ty, kteří mají pěknou postavu a sebevědomí a já nemám ani jedno :) Druhým faktem je to, že jsem dodnes nedošla na to, jak se v takovém jumpsuitu chodí na záchod. Jasně - nejspíš se z toho prostě musíte celá vysvléct, ale pokud je to pravda, tak to bych nedávala. Nejsem od přírody Učůránek, co musí chodit každou hodinu, ale to celé martyrium se svlékáním v malé kabince si raději nechám ujít.



8. Prodlužování řas


Jakožto majitelka poměrně krátkých a nepříliš bohatých řas bych naopak měla být spíše v táboře oslavovatelů tohoto estetického zákroku, ale opravdu nejsem. Viděla jsem už příliš nepovedených a nepřirozených výsledků na to, abych za to agitovala. Já chápu motivaci, proč na to ženy chodí, dokážu si představit, že dlouhé a úžasné řasy dodají extra sebevědomí, ale nemyslím si, že je to tak úžasné, jak tvrdí každá reklama. Nevím, zda víte, jak takové prodlužování funguje, ale ve zkratce: umělé vlákno se připevní na již stávající řasu a jakmile řasa přirozeně vypadne, vypadne s ní i umělé vlákno. Problém, který v tom vidím já, je ten, že vaše přirozené řasy jsou hrozně namáhány váhou vlákna umělého, proto trpí, navíc je to záběr i na oční víčko a v neposlední řadě - ženy asi nemají soudnost, když si nechávají dávat super-dlouhé a nepřirozené řasy, díky kterým pak vypadají jako mrkací panny. Nemluvě o těch hrozných kamíncích, které si nahoru nechávají lepit. Upřímně jako žena ženám - nevypadá to ani zdaleka tak pěkně, jak si to představujete a jak vám nakecala kosmetička. Pokud nejste spokojení se svými řasami, zkuste klasické nalepovací řasy, ať už v páscích nebo jednotlivé. Působí mnohem lépe a nemusíte se bát o stav vašich přírodních řas.


Tak jsme na konci, snad jsem vás moc nepopudila, dneska mám prostě takovou šťourací náladu, tak jsem si neodpustila trochu rýpací článek. Dejte mi vědět, zda existují trendy, které každý nosí / dělá a vám se to moc nelíbí, ráda se přiučím ;)

A v neposlední řadě prosím o shovívavost, snad se nikoho ze čtenářů nedotknu čímkoliv, co jsem zde napsala, nebylo to mířeno na nikoho individuálně ;)

4 komentáře :

  1. Ty jsi se dneska teda rozjela .... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Každého věc. Jak vypadá a co nosí. Zbytečné rýpání. Raději se za zaměřit na něco užitečného.!! A co se týká těch zubů každý nemá možná tolik peněz s tím něco dělat. A možná někdo z toho měl mindraky a šikanovali ho a pak si přečte váš článek jak je hned ošklivější a je mu líp. Pište užitečné články raději.

    OdpovědětVymazat
  3. Článek je zbytečný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)