13. září 2015

DIY Plyšové ovoce a jídlo pro děti

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila pro mě osobně hrozně zajímavé téma. Jak jistě víte, mám doma jeden a půl roční dcerku Johanku a jakožto máma na rodičovské dovolené se jí snažím co nejvíce věnovat. Součástí toho je i vymýšlení různých her a hraček. Už nějakou dobu jsem přímo posedlá hledáním nových nápadů na ovoce, zeleninu nebo jídlo obecně vyrobené z plsti nebo filcu. Čím realističtější, tím lepší. Johanka již dostala jako maličká sady kupovaného plyšového jídla koupeného v IKEA a protože o ně projevila zájem, rozhodla jsem se jí pořídit další. Nicméně jsem narazila na to, že koupit takové jídlo u nás je poměrně oříšek a nebo vám nákup způsobí tornádo v peněžence. Jednoho dne jsem si řekla: "Však to nemůže být tak hrozně těžké vyrobit!" a obrátila se na Pinterest, jelikož umělé jídlo z plsti je hlavně oblíbené v zahraničí. A nezklamali mě, našla jsem toho tuny. Nakoupila jsem si materiál a začala šít. Vy si nyní můžete prohlédnout mé dosavadní úspěchy a také spoustu inspirace, pokud byste se do toho chtěli pustit také. Není to složité, používáte základní druhy stehů a nebo si to šijete na stroji. Materiál zakoupíte v každém obchodě s výtvarnými potřebami a není ho třeba moc.


Tak tady je, košík plný ovoce :) Zatím jsem Johance vytvořila meloun, 2 jahody, hrozen bílého vína, banán, kousek kiwi a klas kukuřice. Ještě se chystám na pomeranč, jablko a hrušku. Pak je dost možné, že se vrhnu i do sekce zeleniny a později do jídel jako takových. 

Musím vám říct, že tvorba těchto kousků ovoce je hrozný relax a strašně mě to bavilo. Rozhodně to mohu doporučit i jako terapii :))




Banán jsem záměrně udělala loupací. V horní části každé slupky je přišitý suchý zip, takže banán drží i v nerozloupané formě.




Kukuřice mi zabrala zatím nejvíce času, je trochu náročnější, ale výsledek stojí za to.



Jahody byly úplně prvním pokusem :)


Kiwi jsem na internetu našla buď jako půlku nebo jen plátky, ale já se rozhodla pro měsíček.


Hrozny jsou piplačka, jelikož jsem musela nejdříve udělat každou jednotlivou kuličku a postupně je k sobě přišívat.


A nakonec meloun, semínka jsem tentokrát nevyšívala, ale namalovala konturkou na textil.




A nyní k té slibované inspiraci z Pinterestu:
32


(Free!) Felt Food Patterns... I'm a little obsessed! (This post includes patterns for this brown sack lunch as well as a birthday cake, strawberries, donuts, canned chicken noodle soup, eggs, orange slices, popcorn, candy bar, pumpkin pie, vegetables & corn on the cob)

I really want to get into felting.
Jar of Dill Pickles by plushoff, via Flickr Not Felt more of a deep olive minky fabric.

Felt food: Kiwi fruit slices By sum of mum on flickr Karin Meagher

Felt food ideas!

felt food
Filz Felt Food Spiegelei, Kartoffeln, Brokkolie, Würstchen, Nähen, BAsteln, selber, machen, Anleitung, Kinderküche, Kaufmannsladen

DIY Felt Breakfast Foods. Who said you shouldn't play with your food?

Felt Chocolate Chip Cookie Tutorial - Lots more felt food patterns too

Felt Food Bread Set by Pantalow - no tutorial, just bread ideas

Felt Food Snow Peas by BeckyM

Felt Food Large Green Salad Children's Play Food  Ask a Question $42.00

Felt Food Egg - 6 Crackable Eggs - Half Dozen Felted Eggs with Egg Yolks

BAKERY SWEETS - PDF Felt Food Pattern (Cinnamon Rolls, Sugar Cookies, Sprinkles, Spatula, Hot Pad and Baking Sheet). $6.00, via Etsy.

How To Make Felt Food: Our Gigantic List of Free Online Tutorials

Occupation Housewife: Play Food for Kids. Felt food, play kitchens, DIY.

DIY play tea bags!!!! I have the haba wooden ones for the kids, but they tangle often and the little man tends to want to serve lots and lots of tea to guests...

Felt food - meat @ pipinopolis

Felt Food Pizza Children's Play Food by FeltFarmMarket on Etsy

Bell pepper and tomato slices, rice, roe, slice-able veggies are all good.  Bell peppers can be improved by adding a layer of lighter green on the insides.  Make red onion slices using a similar layering of white felt with purple flannel.

OMG LOOK AT THE CHEESES!  I like the reverse-applique french bread, too-- it's a cleaner aesthetic.

Felt Food PDF Pattern Gulf Coast Catch by AmericanFeltandCraft, $5.50

Apple (4 slices make a whole) - Orange (6 slices make a whole) - Banana with removable skin - Watermelon slice

A compilation of easy, fun DIY felt food tutorials, including snacks, desserts, sandwiches and more! #sewing #kids

Such a fun idea- plantable felt garden box

Yummy Felt Orange Slices Set of 8 by TobyMaMa on Etsy


Všechny obrázky s původními odkazy (a mnoho více) naleznete na mém Pinterest účtu ;) Opravdu doporučuji tam skočit, ačkoliv vás předem upozorňuji, že je to silně návykové ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)