13. dubna 2016

YT Video: Oblíbené za první čtvrtletí 2016

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila trochu delší video, kde povídám o svých oblíbených věcech za poslední tři měsíce. Udělala jsem to tentokrát v trochu jiném formátu za tři měsíce dohromady - částečně kvůli tomu, abych měla víc času věci ozkoušet, a častečně samozřejmě proto, že jsem na klasické měsíční oblíbené zapomněla :) Ale osobně mi to takhle vyhovuje lépe, napište mi do komentářů sem nebo přímo na Youtube, jestli se vám více líbí varianta měsíční nebo čtvrtletní.

A samozřejmě pokud máte zájem, ráda vás uvítám na Youtube kanálu jako nové odběratele, je to zdarma, jednoduché a neunikne vám tak žádné mé video ;) Zvládneme spolu 30 odběratelů do konce měsíce? :))



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)